Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prosze o kompilacje


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 lubiekeppa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:104
  • Lokalizacja:cieszym
Offline

Napisano 21.04.2012 13:22

proszę o kompilacje :


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
new bool:ma_klase[33];
new bool:uzywa[33];
new pozostale_spadochrony[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
new para_ent[33];
new const nazwa[] = "Komandos Pierwszej Lini (Premium)";
new const opis[] = "Famas , degle , he i spadochron";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 65;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public plugin_precache()
precache_model("models/parachute.mdl");
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(pozostale_spadochrony[id] > 0)
{
  if(para_ent[id])
   uzywa[id] = false;
  else
  {
   uzywa[id] = true;
   pozostale_spadochrony[id]--;
  }
}
else
  ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz wszystkie  spadochrony");
}
public client_PreThink(id)
{
//parachute.mdl animation information
//0 - deploy - 84 frames
//1 - idle - 39 frames
//2 - detach - 29 frames

if (!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return

new Float:fallspeed = -100.0
new Float:frame

new flags = get_entity_flags(id)

if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) {
  uzywa[id] = false;
  if (get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0)
 
  if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) {
   entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
   entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
   entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
   entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
   entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
   entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
   return
  }
 
  frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
  entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
  entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
 
  if (frame > 254.0) {
   remove_entity(para_ent[id])
   para_ent[id] = 0
  }
}

if (uzywa[id]) {
 
  new Float:velocity[3]
  entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
 
  if (velocity[2] < 0.0) {
  
   if(para_ent[id] <= 0) {
    para_ent[id] = create_entity("info_target")
    if(para_ent[id] > 0) {
	 entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
	 entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
	 entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
	 entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
	 entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
	 entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
	 entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
	 entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
	 entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
    }
   }
  
   if (para_ent[id] > 0) {
   
    entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
    entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
    entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
    entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
    set_user_gravity(id, 0.1)
   
    velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
    entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
   
    if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) {
	
	 frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
	 entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
	 entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
	
	 if (frame > 100.0) {
	  pozostale_spadochrony[id]--;
	  entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
	  entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
	  entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
	  entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
	  entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
	  entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
	 }
    }
   }
  }
  else if (para_ent[id] > 0) {
   remove_entity(para_ent[id])
   set_user_gravity(id, 1.0)
   para_ent[id] = 0
  }
}
else if (para_ent[id] > 0 ) {
  remove_entity(para_ent[id])
  set_user_gravity(id, 1.0)
  para_ent[id] = 0
}
}
public ResetHUD(id)
{
uzywa[id] = false;
pozostale_spadochrony[id] = 55;
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
  moze_skoczyc[id] = false;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity, velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  moze_skoczyc[id] = true;
 
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Mr. Pawlak

    Wygrałeś talon na kurwę i balon

  • Power User

Reputacja: 936
Master

  • Postów:1668
  • GG:
  • Lokalizacja:Mongolia
Offline

Napisano 21.04.2012 13:25

http://speedy.sh/XeShs/sdfsdf.amxx
łapaj bo załącznika nie moge dodać

Użytkownik Mr. Pawlak edytował ten post 21.04.2012 13:26

  • +
  • -
  • 0

#3 lubiekeppa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:104
  • Lokalizacja:cieszym
Offline

Napisano 21.04.2012 13:46

a skopiluj mi jeszcze raz to

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
new bool:ma_klase[33];
new bool:uzywa[33];
new pozostale_spadochrony[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
new para_ent[33];
new const nazwa[] = "Komandos Pierwszej Lini (Premium)";
new const opis[] = "Famas , degle , he i spadochron";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 65;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public plugin_precache()
precache_model("models/parachute.mdl");
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
  client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(pozostale_spadochrony[id] > 0)
{
  if(para_ent[id])
   uzywa[id] = false;
  else
  {
   uzywa[id] = true;
   pozostale_spadochrony[id]--;
  }
}
else
  ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz wszystkie  spadochrony");
}
public client_PreThink(id)
{
//parachute.mdl animation information
//0 - deploy - 84 frames
//1 - idle - 39 frames
//2 - detach - 29 frames

if (!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return

new Float:fallspeed = -100.0
new Float:frame

new flags = get_entity_flags(id)

if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) {
  uzywa[id] = false;
  if (get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0)
 
  if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) {
   entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
   entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
   entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
   entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
   entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
   entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
   return
  }
 
  frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
  entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
  entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
 
  if (frame > 254.0) {
   remove_entity(para_ent[id])
   para_ent[id] = 0
  }
}

if (uzywa[id]) {
 
  new Float:velocity[3]
  entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
 
  if (velocity[2] < 0.0) {

if(para_ent[id] <= 0) {
para_ent[id] = create_entity("info_target")
if(para_ent[id] > 0) {
entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}

if (para_ent[id] > 0) {

entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
set_user_gravity(id, 0.1)

velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) {

frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

if (frame > 100.0) {
pozostale_spadochrony[id]--;
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
}
}
else if (para_ent[id] > 0) {
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}
else if (para_ent[id] > 0 ) {
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}
public ResetHUD(id)
{
uzywa[id] = false;
pozostale_spadochrony[id] = 55;
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}
  • +
  • -
  • 0

#4 boxior1234

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:50
  • Imię:Pawel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.04.2012 13:51

Masz tylko nazwe sobie zmień : http://amxx.pl/kompi...&fname=sdsd.sma (zalącznika nie moge dać )

Użytkownik boxior1234 edytował ten post 21.04.2012 13:52

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na unikatowy serwer Cod Mod.
Unikalne klasy
Fajna zabawa
|---------------------------------------------------------------------|
CS-FragMania.pl[CodMod][3500lvl] : 31.186.81.70:27072




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych