Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dodanie premium i skokow do klasy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 lubiekeppa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:104
  • Lokalizacja:cieszym
Offline

Napisano 21.04.2012 10:18

Witam proszę o dodanie aby ta klasa byla na admin level H i miala 2 skoki

#include <colorchat>

new bool:ma_klase[33];
new bool:uzywa[33];
new pozostale_spadochrony[33];

new para_ent[33];

new const nazwa[] = "Komandos Pierwszej Lini (Premium)";
new const opis[] = "Famas , degle , he i spadochron";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 65;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
    precache_model("models/parachute.mdl");

public cod_class_enabled(id)
{
    ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
    ma_klase[id] = true;
    return COD_CONTINUE;
}
    
public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
    if(pozostale_spadochrony[id] > 0)
    {
        if(para_ent[id])
            uzywa[id] = false;
        else
        {
            uzywa[id] = true;
            pozostale_spadochrony[id]--;
        }
    }
    else
        ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz wszystkie  spadochrony");
}
    
public client_PreThink(id)
{
    //parachute.mdl animation information
    //0 - deploy - 84 frames
    //1 - idle - 39 frames
    //2 - detach - 29 frames

    if (!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return

    new Float:fallspeed = -100.0
    new Float:frame
    
    new flags = get_entity_flags(id)

    if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) {
        uzywa[id] = false;
        if (get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0)

        if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) {
            entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
            entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
            entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
            entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
            entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
            entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
            return
        }

        frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
        entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
        entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

        if (frame > 254.0) {
            remove_entity(para_ent[id])
            para_ent[id] = 0
        }
    }

    if (uzywa[id]) {

        new Float:velocity[3]
        entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

        if (velocity[2] < 0.0) {

            if(para_ent[id] <= 0) {
                para_ent[id] = create_entity("info_target")
                if(para_ent[id] > 0) {
                    entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
                    entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
                    entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
                    entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
                    entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
                    entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
                    entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
                    entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
                    entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
                }
            }

            if (para_ent[id] > 0) {

                entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
                entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
                entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
                entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
                set_user_gravity(id, 0.1)

                velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
                entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

                if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) {
                    
                    frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
                    entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
                    entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

                    if (frame > 100.0) {
                        pozostale_spadochrony[id]--;
                        entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
                        entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
                        entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
                        entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
                        entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
                        entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
                    }
                }
            }
        }
        else if (para_ent[id] > 0) {
            remove_entity(para_ent[id])
            set_user_gravity(id, 1.0)
            para_ent[id] = 0
        }
    }
    else if (para_ent[id] > 0 ) {
        remove_entity(para_ent[id])
        set_user_gravity(id, 1.0)
        para_ent[id] = 0
    }
}
public ResetHUD(id)
{
    uzywa[id] = false;
    pozostale_spadochrony[id] = 55;
}


  • +
  • -
  • 0

#2 Fajled

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:279
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.04.2012 11:18

Sprawdź:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
new bool:ma_klase[33];
new bool:uzywa[33];
new pozostale_spadochrony[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
new para_ent[33];
new const nazwa[] = "Komandos Pierwszej Lini (Premium)";
new const opis[] = "Famas , degle , he i spadochron";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 65;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public plugin_precache()
precache_model("models/parachute.mdl");
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(pozostale_spadochrony[id] > 0)
{
  if(para_ent[id])
   uzywa[id] = false;
  else
  {
   uzywa[id] = true;
   pozostale_spadochrony[id]--;
  }
}
else
  ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz wszystkie  spadochrony");
}
public client_PreThink(id)
{
//parachute.mdl animation information
//0 - deploy - 84 frames
//1 - idle - 39 frames
//2 - detach - 29 frames

if (!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return

new Float:fallspeed = -100.0
new Float:frame

new flags = get_entity_flags(id)

if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) {
  uzywa[id] = false;
  if (get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0)
 
  if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) {
   entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
   entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
   entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
   entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
   entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
   entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
   return
  }
 
  frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
  entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
  entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
 
  if (frame > 254.0) {
   remove_entity(para_ent[id])
   para_ent[id] = 0
  }
}

if (uzywa[id]) {
 
  new Float:velocity[3]
  entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
 
  if (velocity[2] < 0.0) {
  
   if(para_ent[id] <= 0) {
    para_ent[id] = create_entity("info_target")
    if(para_ent[id] > 0) {
	 entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
	 entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
	 entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
	 entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
	 entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
	 entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
	 entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
	 entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
	 entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
    }
   }
  
   if (para_ent[id] > 0) {
   
    entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
    entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
    entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
    entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
    set_user_gravity(id, 0.1)
   
    velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
    entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
   
    if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) {
	
	 frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
	 entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
	 entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
	
	 if (frame > 100.0) {
	  pozostale_spadochrony[id]--;
	  entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
	  entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
	  entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
	  entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
	  entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
	  entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
	 }
    }
   }
  }
  else if (para_ent[id] > 0) {
   remove_entity(para_ent[id])
   set_user_gravity(id, 1.0)
   para_ent[id] = 0
  }
}
else if (para_ent[id] > 0 ) {
  remove_entity(para_ent[id])
  set_user_gravity(id, 1.0)
  para_ent[id] = 0
}
}
public ResetHUD(id)
{
uzywa[id] = false;
pozostale_spadochrony[id] = 55;
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
  moze_skoczyc[id] = false;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity, velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  moze_skoczyc[id] = true;
 
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 lubiekeppa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:104
  • Lokalizacja:cieszym
Offline

Napisano 21.04.2012 11:41

blad przy kompilacji

SourcePawn Compiler 1.4.2-dev
Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase, (C)2004-2008 AlliedModders, LLC

komand.sp(1) : fatal error 120: cannot read from file: "amxmodx"

Compilation aborted.
1 Error.


  • +
  • -
  • 0

#4 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 21.04.2012 14:51

Wydaje mi się że niemasz lub masz błędny plik w Kompilatorze w folderze include o nazwie amxmod

#5 Fajled

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:279
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.04.2012 16:50

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Header size:		   1416 bytes
Code size:			 8748 bytes
Data size:			 2152 bytes
Stack/heap size:	  16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   28700 bytes
Done.

U mnie nie ma żadnych błędów ;)

Masz w sma:

Załączony plik  codclass_komandospl.sma   5,33 KB  9 Ilość pobrań
  codclass_komandospl.amxx
  • +
  • -
  • 0

#6 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 21.04.2012 20:05

Mówię że ma błędny lub nie ma pliku amxmod w folderze include





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych