Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zdarzenie - uderzenie nożem..


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 poloo89

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.04.2012 08:45

Witam, jaki event zarajestruje mi zdarzenie uderzania nożem ? (PPM / IN_ATTACK2) ??

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 21.04.2012 10:15

#include < amxmodx >
#include < fakemeta >

public plugin_init( ) {
register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" );

}

public fw_CmdStart( player, usercmd_s, random_seed ) {
static button, oldbutton;

button = get_uc( usercmd_s, UC_Buttons );
oldbutton = pev( player, pev_oldbuttons );

switch( button )
{
case ( 1 << 11 ):
{
if ( oldbutton && ( 1 << 11 ) )
{
//kod;
}
}
}

}

Jeśli chcesz sprawdzić czy uderzył daj negację oldbutton.
  • +
  • -
  • 0

#3 poloo89

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.04.2012 10:54

może źle problem okreslilem w temacie... bo zalezy mi zeby zdarzenei obslugiwalo uderzajacego/atakujacego ( kto uderza nozem) i uderzonego/atakowanego (ten co zostal uderzony nozem) w powyzszym skrypcie chodzi chyba tylko o to czy dany gracz uderzyl cokolwiek czy nawet tylko nacisnal przycisk...

np. zeby w moiejscu na kog zapisac funkcje ktora wyswietli na ekranie: " Gracz JOZEK zaatakowal nozem gracza JANEK " (oczywiscie tylko przy uzyciu ppm)
  • +
  • -
  • 0

#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 21.04.2012 12:39

Wszystko jest tylko trzeba pomyśleć. Tworzysz zmienną przechowującą zachowanie gracza, potem forward Ham_TakeDamage, wtedy masz kto kogo bije, czym i dlaczego, sprawdzasz zmienną, pobierasz nicki i printujesz.
  • +
  • -
  • 0

#5 poloo89

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.04.2012 12:45

ok, pokombinuję.
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 21.04.2012 13:47

Ham_TraceAttack dla knife'a i tam masz wszystko :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych