Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dodac cvara?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 porek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.04.2012 08:16

Jak dodac cvara ze osoba z jakąs flagą dostaje gravitke? :D
  • +
  • -
  • 0

#2 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 21.04.2012 08:52

W plugin_init rejestrujesz cvar (najlepiej przypisać do zmiennej globalnej, a otrzymasz coś jakby wskaźnik)

ZmiennaGlobalna = register_cvar("nazwa_cvara", "1") // to drugie to wartość domyślna :P


Potem gdzieś w kodzie sprawdzasz wartość cvara i dajesz odpowiedniego if'a, np. (przykładowo możesz dać przy spawnie)


new wartosc = get_pcvar_num(ZmiennaGlobalna) // tutaj nazwa tego "wskaźnika"

// no i dalej lecisz
if(wartosc == 1 && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
set_user_gravity(id, 0.5)
}


  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 21.04.2012 22:57

Powinno działać, masz na przykładowego cvara :

amx_set_gravity

- 0.0 -> wyłączasz
- 1.0 -> praktycznie teraz jest włączony, ale z grawitacją 800
- 0.50 = 400
- 0.75 = 600
- 0.25 = 200

Chyba się połapiesz, zrobiłem, aby wartość grawitki była ustawiana też przez cvar, a ustalasz na jaką flagę w tej linijce:

#define FLAGS ADMIN_LEVEL_H


Przykładowo użyty CVAR:

amx_set_gravity 0.25
co powinno graczom żyjącym, którzy mają flagę jaką ustawisz dać grawitacje o wartości 200 :)


Pomocniczy temat : http://amxx.pl/dokumentacja/
Pamiętaj, że nie wpisujesz w CVAR'ze : 600, 400 itd, tylko wartość we Float:, czyli 0.25 itd. Koniecznie po kropce :>

Załączone pliki


Użytkownik ogieR- edytował ten post 21.04.2012 23:01

  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#4 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 22.04.2012 09:36

Up

Nie będzie działać, skoro chcesz w cvar'ze float to pobieraj float, czyli:
get_cvar_float
Lub
get_pcvar_float
  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#5 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 22.04.2012 14:59

A no fakt, ale to drobna pomyłka. Jedna literka i będzie śmiało śmigać, ale dzięki za uwagę.
  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#6 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 22.04.2012 16:49

Mała pomyłka? Raczej duża, bo typ wartości i zmiennej powinna być ta sama :P

Bo co by tam w cvar nie wpisał to za nic nie będzie działało. Tak jakbyś miał pojemnik na sól i cukier, pomyliłbyś, a potem weź i upiecz ciasto (może sie upiecze ale na pewno nie zjesz) :D
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#7 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 22.04.2012 17:17

Moja pomyłka, przyznałem się i podziękowałem za uwagę, nie ma co się bardziej czepiać, łap plusa za uwagę. A co do tematu to napisz, jeśli coś byś jeszcze chciał wiedzieć / przerobić (autor).

Pozdrawiam ;)
  • +
  • -
  • 1
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych