Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Sklep - pytanieDrobne pytanie dotyczące pewnej funkcji w sklepie

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 krzysiu1111

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:22
  • GG:
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Bączałka
Offline

Napisano 20.04.2012 17:01

Witam

Mam może banalne pytanie, ale ja się nad tym głowie i nic nie moge wymyślić. Otóż mam sklep oparty o monety(choc gdzieś oczywiście przepasłem sma więc pisze go od nowa :D) i chciałbym w nim zrobić coś takiego jak losowa broń którą gracz miałby do momentu śmierci. I tu pojawia sie problem bo gdy daje np komuś jakąś broń to ma ją do końca mapy(gdy daje za pomocą cod_give_weapon),a jak dam za pomocą give_item to po wybraniu tej broni automatycznie ją wyrzuca(pewnie blokada CoD'a). Próbowałem robić tak że wyłapuje moment śmierci poprzez "register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")" i w tym dać "cod_take_weapon(id, tu_zmienna_z csw_nazwa broni)" ale wtedy również od razu mi tą bron wywala :D

Prosiłbym o jakieś wskazówki jak rozwiązać ten problem :D Bo mi już brakuje pomysłów.

Z góry dzięki :)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych