Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

xRedirect - MSG_REDIRECT_RECEIVE


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 19.04.2012 19:02

Czesc :)
Chcialbym wiedziec, jak ustawic plugin, aby wyswietlało, gdy ktoś wejdzie z innego serwera, który jest w serverlist.ini, na sayu, ze "gracz x zostal przekierowany z serwera y"

W xredirect.txt to wygląda tak:

MSG_REDIRECT_RECEIVE = '%s' zostaje tu przekierowany z %s


Link do tematu xRedirect'a:
http://amxx.pl/topic...date-09-02-2011

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#2 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 21.04.2012 11:02

reff
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#3 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 22.04.2012 22:40

ref
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#4 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 23.04.2012 14:01

ref
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#5 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 24.04.2012 19:33

ref
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#6 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 27.04.2012 13:33

REFFFFFFFFFF
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#7 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 27.04.2012 13:45

redirect_announce 1
  • +
  • -
  • 0

#8 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 27.04.2012 20:13

redirect_announce 1


to jest komenda odpowiadająca za częstotliwośc wyświetlania reklamy na hudzie .. wychodzi na to, że co 1 sekunde ma wyświetlać...

nie wiem czy każdy dobrze rozumie, więc powtórze:

Są w servelist.ini 3 serwery z 1 sieci serwerów. Gracz X przechodzi z pierwszego serwera na trzeci, oba mają wgrany xredirect, lecz na pierwszym serwerze pisze, że "został przekierowany na serwer trzeci", a na trzecim serwerze nic nie pisze o tym, że "gracz x został przekierowany z serwera pierwszego"

Użytkownik aerocell edytował ten post 27.04.2012 20:15

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#9 Egbert

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:70
  • GG:
  • Imię:Egbert
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 27.04.2012 22:35

No a jesli z 3-go wejdą na 1-szy to jest na tym 1-szym informacja, że przyszedł z 3-go?
  • +
  • -
  • 0

#10 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 27.04.2012 23:49

No a jesli z 3-go wejdą na 1-szy to jest na tym 1-szym informacja, że przyszedł z 3-go?


Właśnie tu jest problem - nie zawsze, ale czasami pokazuje.
Czy to zależy od typu przekierowania? Czy przez /server czy przez wyszukiwarke (ulubione) na steamie/cs?

Użytkownik aerocell edytował ten post 27.04.2012 23:50

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#11 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 30.04.2012 09:44

reff
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#12 Egbert

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:70
  • GG:
  • Imię:Egbert
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 01.05.2012 15:21

pokaż jakie cvary ustawiłeś
  • +
  • -
  • 0

#13 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 02.05.2012 20:45

;//* xRedirect/cvary `NN(Filip)

redirect_active "1"
; 1/0 włącza/wyłącza plugin - jeśli jest to ustawione na 0 wszystkie inne CVARy, są ignorowane, domyślnie 1

redirect_auto "0"
; 0 = wyłączyć automatyczne przekierowanie gdy serwer jest pełny
; 1 = gdy serwer jest pełny, przekierowuje na serwer losowo z listy
; 2 = gdy serwer jest pełny, przekierowuje na następny serwer z listy
; 3 = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) z wyjątkiem administratorów, przekierowanie na losowegy serwer
; 4 = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) z wyjątkiem administratorów, przekierowuje na następny serwer z listy
; 5* = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) w tym administratorzy, przekierowanie na losowy serwer
; 6* = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) w tym administratorzy, przekierowuje na następny serwer z listy
; domyślnie 0

redirect_manual "1"
; 0 = wyłącza ręczne przekierowanie w say: /server
; 1 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server
; 2 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server i pokazuje podmenu kiedy gracz nie może zostać przekierowany
; 3 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server i zawsze pokazuje podmenu z którego gracz może zdecydować się na przekierowanie (jeśli to możliwe)
; domyślnie 0

redirect_follow "1"
; 0 = wyłącza śledzenie gracza poprzez komende /follow na serwer gdzie dany gracz się przekierował – oczywiście ludzie mogą nadal używać /server aby pójść na ten sam serwer
; 1 = włącza śledzenie gracza poprzez komende /follow na serwer gdzie dany gracz się przekierował

redirect_external_address
; To ustawienie jest konieczne, jeśli chcesz przekierować do nazw DNS zamiast adresów IP, np. jeśli adres= w pliku serverlist.ini jest world1.n-ice.org zamiast 85.10.209.243. ; ; Jeśli nie wiesz jak to działa i jakie są nazwy DNS to pozostaw ustawienie puste
; Dostępne ustawienia:
; Zestaw własnych nazw DNS adres serwera zewnętrznego - potrzebne tylko w przypadku korzystania z nazw DNS zamiast adresów IP w SERVERFILE - to musi odpowiadać nazwie w ; ; SERVERFILE - włączając port!
; Przykład:
; redirect_external_address "my.cool.domain.example.com:27015"

redirect_check_method "2"
; te ustawienie definiuje jakie informacje xREDIRECT odczytuje z innych serwerów na liście. Ma też wpływ jak menu ma być wyświetlane.
; 0 = nie sprawdza innych serwerów
; 1 = tylko ping (aby sprawdzić czy serwer jest online)
; 2 = sprawdza aktualną ilość graczy, maximum możliwych graczy i aktualną mapę

redirect_announce "90"
; to ustawienie określa, czy xREDIRECT ma ogłaszać serwery znajdujące się na liście serwerów
; 0 = wyłącza ogłoszenie
; "jakaś wartość większa od 0" = sekundy w jakim przedziale ma się wyświetlać ogłoszenie
; domyślnie 60

redirect_announce_mode "3"
; komu mają być wyświetlane ogłoszenia: 1 = żywi gracze, 2 = zmarli (także obserwatorzy), 3 = obaj, domyślnie 3

redirect_announce_alivepos_x "-1"
; wyświetlane komunikaty w pozycji pionowej z y dla żywych ludzi, domyślnie -1,0

redirect_announce_alivepos_y "0.05"
; wyświetlane komunikaty w horyzontalnej pozycji na y dla żywych ludzi, domyślnie 0,01

redirect_announce_deadpos_x "-1"
; wyświetlane komunikaty w pozycji pionowej dla martwych ludzi, domyślnie -1,0

redirect_announce_deadpos_y "0.18"
; wyświetlane komunikaty w horyzontalnej pozycji dla martwych ludzi, domyślnie 0,35

redirect_show "1"
; to ustawienie określa, czy informacje na temat przekierowań innych graczy są wyświetlane w obszarze czatu.
; 1 = włącza informacje w obszarze czatu
; 0 = wyłącza informacje w obszarze czatu
; domyślnie 1

redirect_adminslots "0"
; to ustawienie określa, czy będzie traktować adminów w sposób szczególny. Może być również postrzegane jako funkcja VIP.
; Kiedy włączone:
; # VIP-y mogą korzystać z retry, nawet gdy funkcja jest wyłączona
; # VIP-y mogą przekierować siebie na serwery z hasłem niepublicznym
; # VIP-y mogą dołączyć na serwer z ustawionym adminslots = (określonym w serverlist.ini)
; # VIP-y nie są automatycznie przekierowywane kiedy redirect_auto jest ustawiony na 3 lub 4
; # gdy serwer jest pełny i VIP się łączy, xREDIRECT wyszukuje zwykłego gracza, który jest podłączony w najkrótszym czasie i przekierowuje go do jednego z innych serwerów lub ; wyrzuca go z serwera jeśli slot na jakimkolwiek innym serwerze jest niedostępny
; 0 = Adminslots jest wyłączony
; 1 = Adminslots jest włączony
; domyślnie 0
; Zależności:
; Ustawienie daje efekty tylko kiedy redirect_auto jest ustawiony na 1 lub 2

redirect_maxadmins "0"
; maksymalna liczba adminów, którzy mają imunitet automatycznego przekierowania
; 0 = nieograniczona liczba adminów
; 1-32 = maksymalna liczba adminów
; domyślnie 0

redirect_retry "1"
; to ustawienie określa, czy użytkownicy, którzy zostali przekierowani będą mogli użyć /retry i wejść na serwer kiedy zwolni się slot
; 0 = wyłącza komendę /retry
; 1 = włącza komendę /retry

redirect_hidedown "0"
; ukrywanie serwerów które są offline (nie odpowiadają):
; 0 = nie ukrywa
; 1 = ukrywa w menu
; 2 = ukrywa w ogłoszeniach
; 3 = ukrywa w menu i ogłoszeniach
; domyślnie 0
; Zależności
; Daje efekt tylko kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 lub 2

redirect_localslots "0"
; to ustawienie określa, czy gracze lokalni mają pierwszeństwo przed graczami z internetu. Może to zostać wykorzystane dla serwerów, które mają większość graczy LAN (np. granie ; w kafejce internetowej). Działa jak adminslots, przekierowuje graczy z internetu aby zrobić miejsce tym z sieci lokalnej
; Lokalny gracz to ktoś, kto łączy się z lokalnego adresu, zgodnie z RFC 1918:
; 10.0.0.0 – 10.255.255.255
; 172.16.0.0 – 172.31.255.255
; 192.168.0.0 – 192.168.255.255
; 169.254.0.0 – 169.254.255.255
; 0 = nie rezerwuj slotów dla lokalnych graczy
; 1 = rezerwuj sloty dla lokalnych graczy
; domyślnie 0

redirect_countbots "1"
; czy plugin ma liczyć botów jako zwykłych graczy (do pokazywania w statusie)
; 1 - tak (domyślnie)
; 2 - nie


  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#14 Egbert

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:70
  • GG:
  • Imię:Egbert
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 04.05.2012 03:04

Myślę, że może mieć wpływ komenda /follow. Sądzę, że po wpisaniu uruchamiasz śledzenie (przynajmniej tak to rozumiem). A próbowałeś może przechodzić po wpisaniu i bez wpisywania /follow?
  • +
  • -
  • 0

#15 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 08.05.2012 21:35

Tak i rezultat taki sam - raz jest napisane, a raz nie ma... losowo...
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych