Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilacją [ Diablo Moda ]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 porskype

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Wiry
Offline

Napisano 18.04.2012 17:01

plugin: http://amxx.pl/topic...a-kazdej-klasy/ ---> limit pnkt dla kazdej klasy.
tylko zrobiłem tą pierwszą wersje bo tego tylko potrzebowałem
i mam takie błędy jak:
diablomod.sma(1953) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "max_zwin"
diablomod.sma(1953) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "max_zre"
diablomod.sma(1953) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "max_sila"
diablomod.sma(1953) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "max_int"
diablomod.sma(1962) : error 017: undefined symbol "max_int"
diablomod.sma(1971) : error 017: undefined symbol "max_sila"
diablomod.sma(1979) : error 017: undefined symbol "max_zre"
diablomod.sma(1989) : error 017: undefined symbol "max_zwin"

o to public:

public skilltree(id)
{
	    new text[513]
	    new keys
	   
	    format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: \w[\r%i\w]^n^n\w1. \yInteligencja \w[\r%i\w] [\dWieksze obrazenia czarami\w]^n\w2. \ySila \w[\r%i\w] [\dWiecej zycia o \r%i\w]^n\w3. \yZrecznosc \w[\r%i\w] [\dBronie zadaja ci mniejsze obrazenia\w]^n\w4. \yZwinnosc \w[\r%i\w] [\dSzybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia\w]^n\yMenu bY \rJLB. Leo",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_strength[id]*2,player_agility[id],player_dextery[id])
	   
	    keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)

	    /* Start - Limit Statów */	 

	    new max_int //inteligencja
	    new max_sila //siła
	    new max_zre //zręczność
	    new max_zwin //zwinność

	   
	    /************************************ ! UWAGA ! **********************************/
	    /* Poniżej ustalamy maksymalną ilość rozdania każdej umiejętności dla danej klasy */
	    /* Należy tak to rozplanować, żeby wszystkie klasy miały ŁĄCZNIE tyle samu punktów */
	    /* Żeby nie było Bugów, suma powinna wynosić (MAXLVL-1)*2, np. dla max 101 jest 200 */
	   
	   
	    switch(player_class[id])
	    {
			    case Mag:
			    {
					    max_int = 80
					    max_sila = 40
					    max_zre = 30
					    max_zwin = 50
			    }
			    case Paladyn:
			    {
					    max_int = 30
					    max_sila = 60
					    max_zre = 50
					    max_zwin = 60
			    }
			    case Mnich:
			    {
					    max_int = 40
					    max_sila = 110
					    max_zre = 20
					    max_zwin = 30
			    }
							    case Barbarzynca:
			    {
					    max_int = 40
					    max_sila = 80
					    max_zre = 35
					    max_zwin = 45
			    }
							    case Zabojca:
			    {
					    max_int = 70
					    max_sila = 50
					    max_zre = 30
					    max_zwin = 50
			    }
							    case Nekromanta:
			    {
					    max_int = 50
					    max_sila = 55
					    max_zre = 65
					    max_zwin = 30
			    }
							    case Ninja:
			    {
					    max_int = 35
					    max_sila = 35
					    max_zre = 80
					    max_zwin = 50
			    }
							    case Hunter:
			    {
					    max_int = 65
					    max_sila = 65
					    max_zre = 40
					    max_zwin = 30
			    }
			   
	    }
	   
show_menu(id, keys, text)
	    return PLUGIN_HANDLED 
}


public skill_menu(id, key)
{
	    switch(key)
	    {
			    case 0:
			    {	  
					    if (player_intelligence[id]<max_int){
							    player_point[id]-=2
							    player_intelligence[id]+=2
					    }
					    else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
					   
			    }
			    case 1:
			    {	  
					    if (player_strength[id]<max_sila){
							    player_point[id]-=2	
							    player_strength[id]+=2
					    }
					    else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
			    }
			    case 2:
			    {	  
					    if (player_agility[id]<max_zre){
							    player_point[id]-=2
							    player_agility[id]+=2
							    player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
					    }
					    else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
					   
			    }
			    case 3:
			    {	  
					    if (player_dextery[id]<max_zwin){
							    player_point[id]-=2
							    player_dextery[id]+=2
							    set_speedchange(id)
					    }
					    else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
			    }
	    }
	   
	    if (player_point[id] > 0)
			    skilltree(id)
	   
	   
	    return PLUGIN_HANDLED
}

juz sobie poradziłem można zamknąć
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych