tylko zrobiłem tą pierwszą wersje bo tego tylko potrzebowałem
i mam takie błędy jak:
diablomod.sma(1953) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "max_zwin"
diablomod.sma(1953) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "max_zre"
diablomod.sma(1953) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "max_sila"
diablomod.sma(1953) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "max_int"
diablomod.sma(1962) : error 017: undefined symbol "max_int"
diablomod.sma(1971) : error 017: undefined symbol "max_sila"
diablomod.sma(1979) : error 017: undefined symbol "max_zre"
diablomod.sma(1989) : error 017: undefined symbol "max_zwin"
o to public:
public skilltree(id)
{
new text[513]
new keys
format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: \w[\r%i\w]^n^n\w1. \yInteligencja \w[\r%i\w] [\dWieksze obrazenia czarami\w]^n\w2. \ySila \w[\r%i\w] [\dWiecej zycia o \r%i\w]^n\w3. \yZrecznosc \w[\r%i\w] [\dBronie zadaja ci mniejsze obrazenia\w]^n\w4. \yZwinnosc \w[\r%i\w] [\dSzybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia\w]^n\yMenu bY \rJLB. Leo",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_strength[id]*2,player_agility[id],player_dextery[id])
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)
/* Start - Limit Statów */
new max_int //inteligencja
new max_sila //siła
new max_zre //zręczność
new max_zwin //zwinność
/************************************ ! UWAGA ! **********************************/
/* Poniżej ustalamy maksymalną ilość rozdania każdej umiejętności dla danej klasy */
/* Należy tak to rozplanować, żeby wszystkie klasy miały ŁĄCZNIE tyle samu punktów */
/* Żeby nie było Bugów, suma powinna wynosić (MAXLVL-1)*2, np. dla max 101 jest 200 */
switch(player_class[id])
{
case Mag:
{
max_int = 80
max_sila = 40
max_zre = 30
max_zwin = 50
}
case Paladyn:
{
max_int = 30
max_sila = 60
max_zre = 50
max_zwin = 60
}
case Mnich:
{
max_int = 40
max_sila = 110
max_zre = 20
max_zwin = 30
}
case Barbarzynca:
{
max_int = 40
max_sila = 80
max_zre = 35
max_zwin = 45
}
case Zabojca:
{
max_int = 70
max_sila = 50
max_zre = 30
max_zwin = 50
}
case Nekromanta:
{
max_int = 50
max_sila = 55
max_zre = 65
max_zwin = 30
}
case Ninja:
{
max_int = 35
max_sila = 35
max_zre = 80
max_zwin = 50
}
case Hunter:
{
max_int = 65
max_sila = 65
max_zre = 40
max_zwin = 30
}
}
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public skill_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<max_int){
player_point[id]-=2
player_intelligence[id]+=2
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}
case 1:
{
if (player_strength[id]<max_sila){
player_point[id]-=2
player_strength[id]+=2
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]<max_zre){
player_point[id]-=2
player_agility[id]+=2
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<max_zwin){
player_point[id]-=2
player_dextery[id]+=2
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
}
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
juz sobie poradziłem można zamknąć


Dodatki SourceMod












