Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Za dużo modeli ? 512 models limit


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Helvi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • GG:
  • Lokalizacja:Sokołów Podlaski
Offline

Napisano 18.04.2012 07:42

Logi:
Host_Error: PF_precache_model_I: Model 'sprites/rifle_smoke2.spr' failed to precache because the item count is over the 512 limit.
Reduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.
L 04/18/2012 - 08:04:26: FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: PF_precache_model_I: Model 'sprites/rifle_smoke2.spr' failed to precache because the item count is over the 512 limit.
Reduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.
FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: PF_precache_model_I: Model 'sprites/rifle_smoke2.spr' failed to precache because the item count is over the 512 limit.
Reduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.

Error z precachowania modelu: NIE TEGO, TYLKO OGÓLNIE JEST PROBLEM, NIE PISAĆ MI O WGRANIU PONOWNYM MODELU,ponieważ ilość rzeczy jest ponad 512 limitowego.
Zredukuj liczbę "brushes models" i regularne modele na mapie, co poprawi ten błąd.

Problem jest w tym, iż nie mam 512 modeli.. chyba, że liczą się standardowe w HL. A ile jest tych standardowych??

Drugi problem: Jak zmienić ten limit? Od strony server.cfg, komend serwera czy od strony hostingu ?? A może to jest wina silnika i nie da się znieść tych ograniczeń? - co raczej jest mało prawdopodobne

Proszę o pomoc, gdyż problem występuje co chwila na innej mapie... mapa działa-1 dzień pÓźniej już nie.

Ja to widzę tak jakby jak "ciasteczka", że jeśli się zapełnią, to dana mapa już nie pÓjdzie.. wiem, że źle myślę.. no ale dziwne, że mapa działa działa, a trzeci dzień i nie działa :/

I proszę o nie odnoszenie mnie do wujka google, ani innych przypałowych stron, bo męczę się z tym kilka godzin i nic nie mogę zrobić. Piszą o tym tyle w googlach, a nikt stosownego rozwiązania nie dał. :(

Pozdrawiam i z gÓry dziękuję
Point
  • +
  • -
  • 0

#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 18.04.2012 08:16

Problem z funkcja PF_precache_*(). ( generic, model, sound ), jest to limit HL na maksymalnie 511 czy tam 512 dokładnie nie pamiętam mozliwosci precache plików, jak jest za duzo to musisz powywalac soundy/spr'y/modele i powinno zaskoczyc, obejsc sie tego nie da,
  • +
  • -
  • 0

#3 Helvi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • GG:
  • Lokalizacja:Sokołów Podlaski
Offline

Napisano 18.04.2012 12:54

kurna szkoda :( myślałem, że WSZYSTKO, dosłownie WSZYSTKO da się zrobić w HL czy CS.. a tu widzę, że lipa : /

no dobra, to jeszcze jedno pytanie: czy trzeba usuwać modele? czy można powyłączać aktywne modele z pluginów?

sory z double post, może się połączą ^^ zależy jak ustawiliście xD

pytam, bo niby wszystko jest ok, ale serwerowi może za jakiś czas odwalić (pół dnia i znowu mi scrashuje!) więc pytam o to @up i jest to dla mnie b. ważne

Użytkownik MisieQ edytował ten post 19.04.2012 09:54

  • +
  • -
  • 0

#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 19.04.2012 09:54

wyłącz modele w niektórych pluginach
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.04.2012 15:33

myślałem, że WSZYSTKO, dosłownie WSZYSTKO da się zrobić w HL czy CS

to widać jak niewiele wiesz
http://forums.allied...=precache limit
  • +
  • -
  • 0

#6 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 24.04.2012 15:35

Da się ale nie bez edytowania klienta, a tego nam robić nie wolno. Z resztą jest to nieopłacalne, 512 to limit i już.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych