Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Różny czas dołączenia botów?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Duperela

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:BYdzia
Offline

Napisano 17.04.2012 18:27

chyba wiecie o co chodzi, sprawdzając jak długo gracz gra możemy się domyślić, że to boty, można ustawić im rózne czasy gry?
  • +
  • -
  • 0

#2 R4x0R.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:30
  • Imię:Ładnie
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 18.04.2012 19:49

Poprostu dodaj je w innym czasie i tyle.
Tak w ogóle boty nie maja pingow, albo jest napis BOT wiec bedzie widać czy to bot czy to nie bot :)
  • +
  • -
  • 0

#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 19.04.2012 13:58

@UP
Boty mogą mieć FakePing odpowiadające za losowy ping + przy ustawieniu pb_detailnames na 0 nie pokazywany jest przedrostek BOT, więc jest to nie do wykrycia.
Można też zemulować w DPROTO dla botów losowy STEAM_ID, więc boty będą wyglądały jak gracze, także w konsoli. Oczywiście tego typu akcji odradzam.

BTW.
Zauważ, że możesz za pomocą pluginu dodawać boty co random_num sekund na początku mapy boty w losowej (lub ustalonej ilości) i co random_num map je usuwać i po random_num czasie dodawać kolejne.
Oczywiście warto jest się zaopatrzyć w dość sporą liczbę unikalnych nazw dla botów, niekoniecznie domyślnych. Jednak ja Ci kodu nie napiszę :) Będzie kolejny puchatek?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych