Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie klasy Demolitionscrash serwera


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 17.04.2012 14:51

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Demolitions";
new const opis[] = "Ma dynamit";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;

new const frakcja[] = "Klasy zwykle";

new dynamit_gracza[33];
new ilosc_dynamitow_gracza[33];
new sprite_blast_dynamit, sprite_white_dynamit;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
register_event("HLTV", "NowaRunda_Dynamit", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Dynamit", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast_dynamit = precache_model("sprites/dexplo.spr");
sprite_white_dynamit = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entDynamit = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(entDynamit > 0)
{
if(entity_get_edict(entDynamit, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entDynamit);
entDynamit = find_ent_by_class(entDynamit, "dynamite");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
public cod_class_skill_used(id)
{

if(is_user_alive(id)){
if(!ilosc_dynamitow_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie dynamity!");
}
else{

static dynamit_gracza[33];
if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
{
ilosc_dynamitow_gracza[id]--;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_dynamit);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 250 );
write_coord( iOrigin[2] + 250 );
write_short( sprite_white_dynamit );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));
}
remove_entity(dynamit_gracza[id]);
}
else
{

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);
}
}
}
}
public fwSpawn_Dynamit(id)
{
client_disconnect(id);
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}

public NowaRunda_Dynamit()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}


Wyżej jest .sma klasy Demolitions z frakcją i mam prośbę o sprawdzenie tej klasy i ewentualne przerobienie, ponieważ jak się użyje dynamitu, to crashuje serwer i restartuje i od nowa leci mapka dd2. Daję ++++
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#2 no - name

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Tarnów
Offline

Napisano 17.04.2012 14:59

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <amxmisc>
#include <engine>
new ilosc_dynamitow_gracza[33];
new ma_klase[33];
new sprite_blast, sprite_white;
public plugin_init(){
cod_register_class("Demolitions", "Posiada jeden dynamit", CSW_AUG, 10, 10, 15, 10);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0;
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(!ilosc_dynamitow_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie dynamity!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

static dynamit_gracza[33];
if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
{
ilosc_dynamitow_gracza[id]--;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 250 );
write_coord( iOrigin[2] + 250 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));
}
remove_entity(dynamit_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetHUD(id)
{
client_disconnect(id);
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}


public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}

  • +
  • -
  • 0

#3 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 17.04.2012 15:28

Jakoś nie widze w twoim .sma broni i frakcji.
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#4 no - name

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Tarnów
Offline

Napisano 17.04.2012 15:36

mother of god
Spoiler




#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <amxmisc>
#include <engine>
new ilosc_dynamitow_gracza[33];
new ma_klase[33];
new sprite_blast, sprite_white;
public plugin_init(){
cod_register_class("Demolitions", "Posiada jeden dynamit", (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG), 10, 10, 15, 10, "Klasy zwykle");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0;
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(!ilosc_dynamitow_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie dynamity!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

static dynamit_gracza[33];
if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
{
ilosc_dynamitow_gracza[id]--;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 250 );
write_coord( iOrigin[2] + 250 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));
}
remove_entity(dynamit_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetHUD(id)
{
client_disconnect(id);
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}


public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych