Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kilka zabić z pojedyńczego granatu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 karololo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 17.04.2012 13:21

Witam,
Na pewnym forum znalazłem kod, który miał niby działać w sposób taki, że wykrywa, gdy ktoś zabije więcej niż jedną osobę z pojedyńczego granata. Czyli - jeden granat, kilka zabić.

Czy jest on prawidłowy, czy należałoby go jeszcze poprawić?



#include <amxmodx>

#define INTERVAL_BETWEEN_KILLS 0.0001

public plugin_init()
register_event("DeathMsg", "OnDeathMsg", "a", "1>0");

public OnDeathMsg()
{
new killer = read_data(1);

if (!is_user_connected(killer))
return;

static Float:oldTime[33], oldWeapon[33][16], multiKills[33];
new Float:time = get_gametime();
read_data(4, oldWeapon[0], charsmax(oldWeapon[]));

if (time - oldTime[killer] > INTERVAL_BETWEEN_KILLS || !equal(oldWeapon[0], oldWeapon[killer]))
{
oldTime[killer] = time;
oldWeapon[killer] = oldWeapon[0];
multiKills[killer] = 0;

return;
}

multiKills[killer]++;

// Do whatever you want
}

  • +
  • -
  • 0

#2 NexusLaMeR

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 17.04.2012 13:26

to jestto jest tos w stylu tajemnicy generala z codmod'ow a czy skompiluj i wrzuc na serwer i zobacz

#3 karololo

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 17.04.2012 18:18

Z tego co się orientuje to Tajemnica Generała daje poprostu granatowi większe obrażenia, czy jakoś podobnie działa. A moje pytanie dot. jak wykryć zabicie kilku graczy z pojedyńczego grantu. Tajemnica Generała raczej tego nie oferuje ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.05.2012 16:59

Mnie to wygląda na kod, który zapobiega kilku równoczesnym informacjom o śmierci danej jednej osoby (czasem tak się zdarza na niektórych serwerach).
Nie widzę tam nic o granatach, więc ktoś Ci dał go zapewne do przeróbki.

Mimo to, kod ten nie sprawdzi, czy zabicia były z jednego granatu, czy nie, jeśli wpływamy na czas do wybuchu granatów.
Jeśli takowych wpływów nie masz, to wystarczy, że sprawdzisz, czy bronią jest granat wybuchowy.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych