#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Hidden(Premium)";
new const opis[] = "Niewidocznosc podczas kucania na nozu. Zabijasz z noza jednym machnieciem.";
new const bronie = (1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Hidden(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 140);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 140);
}
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

[Nowy Cod] Klasa Hidden poprawiona
#1
Napisano 15.04.2012 22:19
#2
Napisano 16.04.2012 16:56
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Hidden(Premium)";
new const opis[] = "Niewidocznosc podczas kucania na nozu. Zabijasz z noza jednym machnieciem.";
new const bronie = (1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Hidden(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 140);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 140);
}
}
Sprawdz

#3
Napisano 16.04.2012 16:59

Zaraz ci zrobię
#4
Napisano 16.04.2012 17:01

Użytkownik Człowiek Magi edytował ten post 16.04.2012 17:02
Kolejna Klasa CoD MoD = |||||||||| - 30% (Wstrzymane)
#5
Napisano 16.04.2012 17:03
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Hidden(Premium)"; new const opis[] = "Niewidocznosc podczas kucania na nozu. Zabijasz z noza jednym machnieciem."; new const bronie = (1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 45; new const kondycja = 25; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) { client_print(id, print_chat, "[Hidden] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; }
#6
Napisano 16.04.2012 17:09
Na samym początku dodajesz:
#include <hamsandwich>
Później w public_init dodajesz:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
A na samym końcu dodajesz takie coś:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Tak powinno być

Użytkownik Człowiek Magi edytował ten post 16.04.2012 17:10
Kolejna Klasa CoD MoD = |||||||||| - 30% (Wstrzymane)
#7
Napisano 16.04.2012 18:50
Omg. Taki kod powoduje , że z noża masz na lewy przycisk myszkiW generatorze klas jest źle zrobione.
Na samym początku dodajesz:#include <hamsandwich>
Później w public_init dodajesz:RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
A na samym końcu dodajesz takie coś:public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Tak powinno być
#8
Napisano 16.04.2012 18:59
Nie da sie przekompilowac, probowalem takze na localu. Jakis blad wyskakuje...
#9
Napisano 16.04.2012 19:04
W generatorze klas jest źle zrobione.
Na samym początku dodajesz:
#include <hamsandwich>
Później w public_init dodajesz:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
A na samym końcu dodajesz takie coś:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Tak powinno być
Omg. Taki kod powoduje , że z noża masz na lewy przycisk myszki
A mi działa na prawym przycisku

Użytkownik Człowiek Magi edytował ten post 16.04.2012 19:05
Kolejna Klasa CoD MoD = |||||||||| - 30% (Wstrzymane)
#10
Napisano 16.04.2012 19:09


#11
Napisano 16.04.2012 19:10
Na prawym i na lemymW generatorze klas jest źle zrobione.
Na samym początku dodajesz:
#include <hamsandwich>
Później w public_init dodajesz:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
A na samym końcu dodajesz takie coś:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Tak powinno być
Omg. Taki kod powoduje , że z noża masz na lewy przycisk myszki
A mi działa na prawym przycisku

#12
Napisano 16.04.2012 19:28
Czy moglbys wrzucic jeszcze raz ten skrypt jakos bym mogl go przekompilowac? bo niestety sie nie da tamten ;/
#13
Napisano 17.04.2012 13:02

Mozesz Trikolo poprawic skrypt abym go mogl skompilowac?
#14
Napisano 17.04.2012 14:53
odświeżam
Mozesz Trikolo poprawic skrypt abym go mogl skompilowac?
Masz ten od Trikolo poprawiony
Co do pierwszego posta "Człowiek Magi" to

Może to pomoże wam na przyszłość (nie wiem jak będzie u was działać ale u mnie działa) z oryginalnej klasy Komandos:
do include
#include <hamsandwich>
i pod tym
#define DMG_BULLET (1<<1)
do plugin init
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
i na koniec public
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 1.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
To jest na 1/1 z PPM u komandosa i jak już pisałem u mnie działa a u was nie musi (ale powinno

Użytkownik playaz44 edytował ten post 17.04.2012 14:54
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

Nie pomagam za darmo na pw.
#15
Napisano 21.04.2012 06:38
#16
Napisano 21.04.2012 21:09

Załączone pliki
Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 21.04.2012 21:13
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych