[Nowy Cod] Klasa Hidden poprawiona
ivvanek
15.04.2012
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Hidden(Premium)";
new const opis[] = "Niewidocznosc podczas kucania na nozu. Zabijasz z noza jednym machnieciem.";
new const bronie = (1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Hidden(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 140);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 140);
}
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
ChadaWGW2
16.04.2012
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Hidden(Premium)";
new const opis[] = "Niewidocznosc podczas kucania na nozu. Zabijasz z noza jednym machnieciem.";
new const bronie = (1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Hidden(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 140);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 140);
}
}
Sprawdz

Człowiek Magi
16.04.2012

Użytkownik Człowiek Magi edytował ten post 16.04.2012 17:02
Trikolo
16.04.2012
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Hidden(Premium)"; new const opis[] = "Niewidocznosc podczas kucania na nozu. Zabijasz z noza jednym machnieciem."; new const bronie = (1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 45; new const kondycja = 25; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) { client_print(id, print_chat, "[Hidden] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; }
Człowiek Magi
16.04.2012
Na samym początku dodajesz:
#include <hamsandwich>
Później w public_init dodajesz:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
A na samym końcu dodajesz takie coś:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Tak powinno być

Użytkownik Człowiek Magi edytował ten post 16.04.2012 17:10
Trikolo
16.04.2012
Omg. Taki kod powoduje , że z noża masz na lewy przycisk myszkiW generatorze klas jest źle zrobione.
Na samym początku dodajesz:#include <hamsandwich>
Później w public_init dodajesz:RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
A na samym końcu dodajesz takie coś:public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Tak powinno być
ivvanek
16.04.2012
Nie da sie przekompilowac, probowalem takze na localu. Jakis blad wyskakuje...
Człowiek Magi
16.04.2012
W generatorze klas jest źle zrobione.
Na samym początku dodajesz:
#include <hamsandwich>
Później w public_init dodajesz:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
A na samym końcu dodajesz takie coś:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Tak powinno być
Omg. Taki kod powoduje , że z noża masz na lewy przycisk myszki
A mi działa na prawym przycisku

Użytkownik Człowiek Magi edytował ten post 16.04.2012 19:05
ivvanek
16.04.2012


Trikolo
16.04.2012
Na prawym i na lemymW generatorze klas jest źle zrobione.
Na samym początku dodajesz:
#include <hamsandwich>
Później w public_init dodajesz:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
A na samym końcu dodajesz takie coś:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Tak powinno być
Omg. Taki kod powoduje , że z noża masz na lewy przycisk myszki
A mi działa na prawym przycisku

ivvanek
16.04.2012
Czy moglbys wrzucic jeszcze raz ten skrypt jakos bym mogl go przekompilowac? bo niestety sie nie da tamten ;/
Engi
17.04.2012
odświeżam
Mozesz Trikolo poprawic skrypt abym go mogl skompilowac?
Masz ten od Trikolo poprawiony
Co do pierwszego posta "Człowiek Magi" to

Może to pomoże wam na przyszłość (nie wiem jak będzie u was działać ale u mnie działa) z oryginalnej klasy Komandos:
do include
#include <hamsandwich>
i pod tym
#define DMG_BULLET (1<<1)
do plugin init
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
i na koniec public
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 1.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
To jest na 1/1 z PPM u komandosa i jak już pisałem u mnie działa a u was nie musi (ale powinno

Użytkownik playaz44 edytował ten post 17.04.2012 14:54
ivvanek
21.04.2012
ChadaWGW2
21.04.2012

Załączone pliki
Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 21.04.2012 21:13