Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobić dżwiek w menu?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 vernon

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -9
Mniej niż zer0.

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 15.04.2012 21:09

Witam, tak jak w tematcie jak to zrobic?

Chodzi mi o coś takiego np.

Menu dzwieku:

1. 1 dzwiek
2. 2 dzwiek

i jak to zrobić? po nacisnieci w 1 dzwiek otwarza sie dzwiek

Ja zrobilem cos takiego, ale nie działa

#include 
#include

#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /menu", "menu")
        
}

public plugin_precache()
{
    
precache_sound("dzwieki/1dzwiek.wav")
precache_sound("dzwieki/1dzwiek.wav")

}

public menu(id)
{
        if(get_user_team(id) == 2) {
            new menu = menu_create("\rMenu dzwieku:", "wybieranie")    
            menu_additem(menu, "\w1 dzwiek", "1", 0)
            menu_additem(menu, "\w2 dzwiek", "2", 0)
        menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)  
            
            menu_display(id, menu, 0)
        }
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
    
    new key = str_to_num(data)
    

    switch(key)
    {
        case 1: {
            client_cmd(0,"spk dzwieki/1dzwiek")
        }
        
        case 2: {
            client_cmd(0,"spk dzwieki/2dzwiek")
        }

        
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
        
}
I jeszcze jedna sprawa jak zrobić, ze po wyboru jakiegos dzwieku nie zamykalo sie menu?

Użytkownik vernon edytował ten post 15.04.2012 21:11

  • +
  • -
  • 0

#2 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 15.04.2012 21:15

menu_destroy(menu)

Usun to aby menu sie nie zamykalo (to co wyzej usun ostatnie)
  • +
  • -
  • 1

#3 vernon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -9
Mniej niż zer0.

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 15.04.2012 21:21

Serce ! ok, a dzwieki?
  • +
  • -
  • 0

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 16.04.2012 07:21


switch(key)

    {

        case 1: {

            client_cmd(0,"spk dzwieki/1dzwiek.wav")

        }

        

        case 2: {

            client_cmd(0,"spk dzwieki/2dzwiek.wav")

        }



        

    }




  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#5 vernon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -9
Mniej niż zer0.

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 16.04.2012 16:51

No zaraz sprawdze, ale to chyba tez nie to, zaraz przetesztuje i edytuje post@edit nie działa

@edit

nie działa

Użytkownik vernon edytował ten post 16.04.2012 16:48

  • +
  • -
  • 0

#6 0x.

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 16.04.2012 21:02

A masz wgrany ten dźwięk?

switch(key)
{
case 1: {
client_cmd(0,"spk rozwalka/2.wav")
}

case 2: {
client_cmd(0,"spk rozwalka/1.wav")
}


}


#7 vernon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -9
Mniej niż zer0.

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 16.04.2012 21:17

tak wgrany jest ten dźwięk i dalej nic
  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.04.2012 22:13

dźwięk napewno jest dobrze przekonwertowany ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych