Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prosba o pomoc przy klasie.

cod nowy pomoc klasa cod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 NaYk

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Głogów
Offline

Napisano 15.04.2012 14:07

Chodzi o to ze zrobilem klase w generatorze i daje Bron AWP zaznaczam zeby bylo zabicie 1/1
ale przy wejsciu na serwer itak dostaje USP/GLOCK w zaleznosci od teamu i z tych broni tez jest 1/1.

prosil bym kogos o przrobiebie mi tego zeby tylko awp bylo 1/1

i zeby zrobic plik AMX gdyz na Kompilatory Online jest za dlugie i nie przerobi a w MAX Studio nie wiem jak zrobic plik amxx...

z gory dzięki:)


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
				
new const nazwa[]   = "Assasin [VIP]";
new const opis[]		= "Posiada AWP 1/1, jest niewidzialny na nozu podczas kucania.";
new const bronie		= (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
		
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
		register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

		cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

		register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
  
		RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

  
		register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

  
		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
		if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
		{
				client_print(id, print_chat, "[Assasin [VIP]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
				return COD_STOP;
		}

		 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 700.0/800.0);
		give_item(id, "weapon_flashbang");
		ma_klase[id] = true;
  
		return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
		
		 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
		ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
		if(!ma_klase[id])
				return;

		new button = get_user_button(id);
		if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
		{
				set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
		}
		else
		{
				set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
		}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
		if(ma_klase[id])
				entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 700.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
		if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
				return FMRES_IGNORED;

		new flags = pev(id, pev_flags);

		if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
		{
				skoki[id]--;
				new Float:velocity[3];
				pev(id, pev_velocity,velocity);
				velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
				set_pev(id, pev_velocity,velocity);
		}
		else if(flags & FL_ONGROUND)
				skoki[id] = 1;

		return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
		if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
				return HAM_IGNORED;

		cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

		return HAM_HANDLED;

Załączone pliki


Dołączona grafika

CS-WorldGaming.tk

#2 MAthiasssMAt

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 42
Pomocny

  • Postów:78
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 15.04.2012 15:47


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Assasin [VIP]";
new const opis[] = "Posiada AWP 1/1, jest niewidzialny na nozu podczas kucania.";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Assasin [VIP]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 700.0/800.0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}

//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 700.0/800.0);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik MAthiasssMAt edytował ten post 15.04.2012 15:48

  • +
  • -
  • 0
Moje skrypty w php itd znajdziesz na chomiku:

http://chomikuj.pl/harry95-95





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, pomoc, klasa, cod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych