Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Dodanie opcji do pluginu na runde

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 lubiekeppa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:104
  • Lokalizacja:cieszym
Offline

Napisano 15.04.2012 13:29

Witam proszę o dodanie do tego pluginy aby wyswietlalo ile trwa runda rozgrzewkowa ktora trwa 60sekund i plugin na czas rozgrzewki blokowal plugin alt_end_round_sounds[old].amxx oraz alt_end_round_sounds.amxx

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Rozgrzewka He"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "lisek"


new bool:knife = false

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_event("DeathMsg","func_death","a")
    register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1")
    register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2&#Game_will_restart_in")



    set_task(65.0, "koniec",0)
    set_task (5.0,"start",0)
}


public start()
{
server_cmd("sv_restart 3")
knife=true
}

public restart_round()
{
    if(knife == true){
    server_cmd("mp_freezetime 0")
    client_cmd(0,"mp3 stop")
    client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/twoj.mp3")

                    }
}


public koniec()
{
    knife = false
    client_cmd(0, "stopsound")
    server_cmd("sv_restart 5")
    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.37, 0.30, 0, 6.0, 12.0)
    show_hudmessage(0, "Restart za 5s...")
}


public func_death()
{
    new ofiara=read_data(2)
    set_task(1.0, "respawn",ofiara)
}

public respawn(id) spawn(id)



public switchweapon(id)
{
    if(knife==true && is_user_alive(id))
    {
            new ammo, clip, weapon = get_user_weapon(id, ammo, clip)
            if(weapon == CSW_GLOCK18)
            {
            strip_user_weapons(id)
            give_item(id, "weapon_knife")
            give_item(id, "weapon_hegrenade")
    }
            else if(weapon == CSW_USP)
            {
            strip_user_weapons(id)
            give_item(id, "weapon_knife")
            give_item(id, "weapon_hegrenade")
    }
            else if(weapon == CSW_KNIFE)
            {
            strip_user_weapons(id)
            give_item(id, "weapon_knife")
            give_item(id, "weapon_hegrenade")
    }
            else if(weapon == CSW_C4)
            {
            strip_user_weapons(id)
            give_item(id, "weapon_knife")
            give_item(id, "weapon_hegrenade")
    }

}
}           

public plugin_precache()
precache_sound("misc/twoj.mp3")


Beda plusy
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych