Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[forums.alliedmods.net] [L4D2] Scavenge Quick End


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7177
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 15.04.2012 03:15

Scavenge Quick End

Scavenge has 2 tiebreaker win conditions:
  • Team A gets 0 cans, Team B gets 0 cans --> Team whose round lasts longest wins.
  • Team A gets N cans, Team B gets N cans --> Team which got N cans poured fastest wins.
This plugin checks these tiebreaker conditions in the middle of the round, and if one is definitively met, the round ends early--preventing survivor teams from running around collecting cans fruitlessly, or to grief.


Example 1:
Team A gets wiped with 0 gas cans poured. Team B decides to grab 1 gas can and carry it to a "god spot" on the map, holding out and griefing with an assured win.

Instead of the round continuing indefinitely, this plugin will automatically end the round when Team B has survived longer than Team A did.


Example 2:
Team A gets 15 gas cans in, and then wipes. They took 4:22.39 to get their cans in. Team B pours in their 15th gas can at 3:59.60--ensuring their victory. This plugin ends the round immediately, since Team B is a decided winner at this point.


Example 3:
Team A gets all 16 cans on the map poured in 4:54.03. Team B only has 14 cans poured by the time 4:54.03 has elapsed. This plugin ends the round immediately, since Team A is the decided winner at this point.


CVars/Commands:
sm_time - If called during a scavenge round, checks the current round's elapsed time. Also displays the first round's time if this is the second half of the round.



Possible future revisions:
-CVar control for which win conditions should be ended early on. (or "Notify-only" mode)
-Better !time output/availability
-Using "scenario_end" or CDirector::InitiateEndScenario() instead of slaying all survivors.
-Whatever others suggest.


Changelog
1.0
-Initial Release

Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (scavenge_quick_end.sp - 5.0 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych