Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Prosba o dodanie grawitacji do klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 shoote

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:180
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 14.04.2012 18:28

Siema, doda mi ktoś do tej klasy 450 grawitacji?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>


#define DMG_BULLET (1<<1)

#define DMG_HE (1<<24)


#define PLUGIN "Klasa"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "flk"

new const nazwa[]   = "EMEJZING (Mega Premium)";
new const opis[]    = "800hp bazowe, 1/7 Krowa, 1/7 AK, 1/5 Deagle, 1/3 HE, 3 skoki, 3 rakiety";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 700;
new const kondycja  = 150;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public plugin_precache()
{

    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
    precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

    new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
    while(entRakiety > 0)
    {
        if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(entRakiety);
        entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
    }

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
    {
        client_print(id, print_chat, "[EMEJZING (Mega Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }

    ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

    if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
    }
    else
    {
        if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
        {
            client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
        }

        else
        {
            if (is_user_alive(id))
            {
                poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
                ilosc_rakiet_gracza[id]--;

                new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

                entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
                entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

                new Ent = create_entity("info_target");

                entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
                entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

                vAngle[0] *= -1.0;

                entity_set_origin(Ent, Origin);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

                entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
                entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

                VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
            }
        }
    }

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
    if(is_user_alive(id))
        ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
}

public DotykRakiety(ent)
{
    if (!is_valid_ent(ent))
        return;

    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


    new Float:fOrigin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
        iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();

    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {
        new pid = entlist[i];

        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
            continue;
        cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
    }
    remove_entity(ent);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 2;

    return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	    
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	    
	    if(damagebits & DMG_BULLET)
	    {
			    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			    
			    if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1)
					    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

			  
			   if(weapon == CSW_AK47 && damage > 20.0 && random_num(1,7) == 1)
					    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

			    if(weapon == CSW_M249 && damage > 20.0 && random_num(1,7) == 1)
					    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    }
    
    if(damagebits & DMG_HE && !random(2))
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    
    return HAM_IGNORED;
}

Za pomoc poleci +
Dołączona grafika

IP : 31.186.84.46:27082

#2 Kołodziej

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 84
Zaawansowany

  • Postów:522
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 14.04.2012 18:53

dodaj ten public do sma

public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
}

Użytkownik kolodziej edytował ten post 14.04.2012 18:54

  • +
  • -
  • 1
CoD Fast Exp 31.186.83.235:27056 Dołączona grafika

CoD 300 Lvl+West 89.231.6.12:27035 Dołączona grafika

#3 shoote

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:180
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 14.04.2012 18:56

Wiem, ale właśnie ja nie wiem dokladnie gdzie :D

I wtedy mi się nie chce skomplikować :/

Użytkownik shoote edytował ten post 14.04.2012 19:06

Dołączona grafika

IP : 31.186.84.46:27082

#4 Trikolo

    Miszczu

  • Zbanowany

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:348
  • GG:
  • Imię:Trikolo
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 14.04.2012 19:33


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta>

#include <fun>



#define DMG_BULLET (1<<1)

#define DMG_HE (1<<24)



#define PLUGIN "Klasa"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "flk"

new const nazwa[]   = "EMEJZING (Mega Premium)";

new const opis[]    = "800hp bazowe, 1/7 Krowa, 1/7 AK, 1/5 Deagle, 1/3 HE, 3 skoki, 3 rakiety";

new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_DEAGLE);

new const zdrowie   = 700;

new const kondycja  = 150;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

   

new sprite_blast;

new ilosc_rakiet_gracza[33];

new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()

{

    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

  

    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

   

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public plugin_precache()

{

    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

    precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)

{

    new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");

    while(entRakiety > 0)

    {

	    if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)

		    remove_entity(entRakiety);

	    entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");

    }

}

public cod_class_enabled(id)

{

    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))

    {

	    client_print(id, print_chat, "[EMEJZING (Mega Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

	    return COD_STOP;

    }

    ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;

    give_item(id, "weapon_hegrenade");

    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);

    ma_klase[id] = true;

  

    return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)

{

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

    ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)

{

if(ma_klase[id])

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);

}

public cod_class_skill_used(id)

{

    if (!ilosc_rakiet_gracza[id])

    {

	    client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");

    }

    else

    {

	    if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())

	    {

		    client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");

	    }

	    else

	    {

		    if (is_user_alive(id))

		    {

			    poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());

			    ilosc_rakiet_gracza[id]--;

			    new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

			    entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);

			    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

			    new Ent = create_entity("info_target");

			    entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");

			    entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

			    vAngle[0] *= -1.0;

			    entity_set_origin(Ent, Origin);

			    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

			    entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);

			    entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

			    entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);

			    entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

			    VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);

			    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

		    }

	    }

    }

}

public fwSpawn_Rakiety(id)

{

    if(is_user_alive(id))

	    ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;

}

public DotykRakiety(ent)

{

    if (!is_valid_ent(ent))

	    return;

    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);



    new Float:fOrigin[3];

    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

    new iOrigin[3];

    for(new i=0;i<3;i++)

	    iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

    write_byte(TE_EXPLOSION);

    write_coord(iOrigin[0]);

    write_coord(iOrigin[1]);

    write_coord(iOrigin[2]);

    write_short(sprite_blast);

    write_byte(32);

    write_byte(20);

    write_byte(0);

    message_end();

    new entlist[33];

    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

    for (new i=0; i < numfound; i++)

    {

	    new pid = entlist[i];

	    if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))

		    continue;

	    cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));

    }

    remove_entity(ent);

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)

{

    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])

	    return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])

    {

	    skoki[id]--;

	    new Float:velocity[3];

	    pev(id, pev_velocity,velocity);

	    velocity[2] = random_float(265.0,285.0);

	    set_pev(id, pev_velocity,velocity);

    }

    else if(flags & FL_ONGROUND)

	    skoki[id] = 2;

    return FMRES_IGNORED;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

		    if(!is_user_connected(idattacker))

						    return HAM_IGNORED;

		   

		    if(!ma_klase[idattacker])

						    return HAM_IGNORED;

		   

		    if(damagebits & DMG_BULLET)

		    {

						    new weapon = get_user_weapon(idattacker);

						   

						    if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1)

										    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

						 

						   if(weapon == CSW_AK47 && damage > 20.0 && random_num(1,7) == 1)

										    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

						    if(weapon == CSW_M249 && damage > 20.0 && random_num(1,7) == 1)

										    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

    }

   

    if(damagebits & DMG_HE && !random(2))

	    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

   

    return HAM_IGNORED;

}



#5 shoote

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:180
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 14.04.2012 20:38

Dziękować leci +

i dla Ciebie też kolodziej :P
Dołączona grafika

IP : 31.186.84.46:27082

#6 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 14.04.2012 23:37

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych