Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szlaczek za graczem - trail


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.04.2012 15:50

Witam,

Jak zrobić, aby był taki szlaczek (trail) na 15 sekund za graczem?
Dałem coś takiego:

    message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
write_short(id)
write_short(g_trail)
write_byte(50)
write_byte(40)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(150)
message_end()


jednak to nie jest to...
Chciałbym taki szlaczek dość gruby za graczem na 15 sekund.
Również nie wiem jaki sprite użyć do tego i który parametr jest odpowiedzialny za kształt czyli wygląd tego szlaczka. Ponadto jak zastosowałem ten szlaczek na 15 sekund, to jak stanę, niestety on znika i już się nie pojawia..
Pozdrawiam.

#2 Nenczoks

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.04.2012 16:20

?

#3 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.04.2012 16:50

#define TE_BEAMFOLLOW			   22	   // Create a line of decaying beam segments until entity stops moving

// write_byte(TE_BEAMFOLLOW)

// write_short(entity:attachment to follow)

// write_short(sprite index)

// write_byte(life in 0.1's)

// write_byte(line width in 0.1's)

// write_byte(red)

// write_byte(green)

// write_byte(blue)

// write_byte(brightness)

Użytkownik maselo edytował ten post 15.04.2012 16:50

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych