Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilacja - przypisywanie zmiennej ?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 malukaz

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 12.04.2012 19:34

kod:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public client_authorized(id)
{
new Bazuka = "STEAM_0:0:32300464"
new steam_id[35]
get_user_authid ( id, steam_id, 34 )
if(steam_id==bazuka)
else client_disconnect;

return PLUGIN_CONTINUE
}


nie wiem czy dobry dział, chodzi mi o to by w pluginie był ręcznie podany steam id, a podczał łączenia pobierał steam id i sprawdzał czy jest instrukcja dla niego jak nie to rozłączał.
  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 12.04.2012 20:20

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public client_authorized(id)
{
new Bazuka[] = "STEAM_0:0:32300464"
new steam_id[35]
get_user_authid ( id, steam_id, 34 )
if(!equal(steam_id,Bazuka))
client_cmd(id,"disconnect");

return PLUGIN_CONTINUE
}

Steam id jest zmienna tekstową. nie sprawdzasz ją ifem tylko euqualem (kócej)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych