Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
 
	
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.04.2012 19:09
Doświadczenie:
Klasa
Przedmiot:
Co zrobić , żeby te napisy były na zielono a nie na czerwono ?
Nie wiem o co chodzi z tym codem starym/nowym więc wybrałem nowy
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.04.2012 19:20

So, i withdraw it from my plugin -
public ShowInformation(id)
{
id -= TASK_SHOW_INFORMATION;
set_task(0.1, "ShowInformation", id+TASK_SHOW_INFORMATION);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); // ZELENA HUD: 0, 255, 0
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Class : %s^nExp : %i / %i^nLevel : %i^nItem : %s", names_klas[class_player[target]], experience_player[target], experience_level[level_player[target]], level_player[target], names_objects[information_item_player[target][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); //0, 255, 0
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Rasa : %s ]^n[Exp : %i / %i]^n[Level : %i]^n[Item : %s]^n [Web: %s ]", names_klas[class_player[id]], experience_player[id], experience_level[level_player[id]], level_player[id], names_objects[information_item_player[id][0]], nazov_fora);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Find this and then this - set_hudmessage(numbers....) first and second too you need to rewrite
 First 3 numbers are RGB colours
 First 3 numbers are RGB colours 
Sorry for my english
 
					
					
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.04.2012 19:51
 
					
					
			
				
					
						
					
					#4
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.04.2012 20:14
Have you in .sma find this?
public ShowInformation(id)
{
id -= TASK_SHOW_INFORMATION;
set_task(0.1, "ShowInformation", id+TASK_SHOW_INFORMATION);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Class : %s^nExp : %i / %i^nLevel : %i^nItem : %s", names_klas[class_player[target]], experience_player[target], experience_level[level_player[target]], level_player[target], names_objects[information_item_player[target][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Class : %s]^n[Exp : %i / %i]^n[Level : %i]^n[Item : %s]", names_klas[class_player[id]], experience_player[id], experience_level[level_player[id]], level_player[id], names_objects[information_item_player[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
AND THEN :
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); This first 3 numbers are colours and thats red color.
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Class : %s^nExp : %i / %i^nLevel : %i^nItem : %s", names_klas[class_player[target]], experience_player[target], experience_level[level_player[target]], level_player[target], names_objects[information_item_player[target][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Class : %s]^n[Exp : %i / %i]^n[Level : %i]^n[Item : %s]", names_klas[class_player[id]], experience_player[id], experience_level[level_player[id]], level_player[id], names_objects[information_item_player[id][0]]);
But rewrite it with this when u want green color:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Class : %s^nExp : %i / %i^nLevel : %i^nItem : %s", names_klas[class_player[target]], experience_player[target], experience_level[level_player[target]], level_player[target], names_objects[information_item_player[target][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
 
					
					Użytkownik Mafinka edytował ten post 12.04.2012 20:15
			
				
					
						
					
					#5
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.04.2012 20:17
			
				
					
						
					
					#6
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.04.2012 20:53
			
				
					
						
					
					#7
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.04.2012 21:10
Lub jeżeli korzystasz z amxxstudio to w generatorze hud wybierasz kolor i kopiujesz sobie tylko te pierwsze trzy pozycje ;]
Czemu ma zmieniac ?? Skoro moze sobie juz ustawic jaki chce kolor i polozenie
			
				
					
						
					
					#8
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.04.2012 22:37
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
| Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025  cod nowy, | 
 |   | |||
| CoD Nowy Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025  cod nowy | 
 |   | |||
| CoD Nowy Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025  cod nowy | 
 |   | |||
| CoD Nowy problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025  cod nowy | 
 |   | |||
| CoD Nowy problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025  cod nowy | 
 |   | 
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod





 
				
				 
				
				 
				
				







