Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[PROBLEM]Emit sound nie gra dzwiekWiecej w temacie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Albertd

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:132
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Online

Napisano 12.04.2012 18:42

Czesc dzis chcialem dodac nowa rzecz inny dzwiek przy innym warunku ,z nozem.
Zrobilem i teraz to juz mi nic nie dziala szukalem na necie sporo ,i jakos nic nie dziala do ,tej pory chcialbym ,abyscie na to zerkneli.
Moj kod sma.
Dzwieki sie pobieraja ,lecz nie odgrywaja.


public EmitSound(id,channel,sample[],Float:volume,Float:attenuation,fFlags,pitch)
{
{
if(Przedmiot[id] != 11 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
if(equal(sample,"weapons/knife_deploy1.wav"))
{
emit_sound(id,channel,"SJBE/machanie.wav",volume,attenuation,fFlags,pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(sample,"weapons/knife_hitwall1.wav"))
{
emit_sound(id,channel,"SJBE/uderzenie_mur.wav",volume,attenuation,fFlags,pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(sample,"weapons/knife_hit1.wav"))
{
emit_sound(id,channel,"SJBE/hit1.wav",volume,attenuation,fFlags,pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(sample,"weapons/knife_hit2.wav"))
{
emit_sound(id,channel,"SJBE/hit1.wav",volume,attenuation,fFlags,pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(sample,"weapons/knife_hit3.wav"))
{
emit_sound(id,channel,"SJBE/hit1.wav",volume,attenuation,fFlags,pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(sample,"weapons/knife_hit4.wav"))
{
emit_sound(id,channel,"SJBE/hit1.wav",volume,attenuation,fFlags,pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(sample,"weapons/knife_slash1.wav"))
{
emit_sound(id,channel,"SJBE/uderzenie_mur.wav",volume,attenuation,fFlags,pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(sample,"weapons/knife_slash2.wav"))
{
emit_sound(id,channel,"SJBE/uderzenie_mur.wav",volume,attenuation,fFlags,pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(sample,"weapons/knife_stab.wav"))
{
emit_sound(id,channel,"SJBE/machanie.wav",volume,attenuation,fFlags,pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
}
else if(Przedmiot[id] == 11 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
if(equal(sample,"weapons/knife_deploy1.wav"))
{
return FMRES_SUPERCEDE
}
if(equal(sample,"weapons/knife_hitwall1.wav"))
{
emit_sound(id,channel,"SJBE/PShit.wav",volume,attenuation,fFlags,pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(sample,"weapons/knife_hit1.wav"))
{
emit_sound(id,channel,"SJBE/Phit1.wav",volume,attenuation,fFlags,pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(sample,"weapons/knife_hit2.wav"))
{
emit_sound(id,channel,"SJBE/Phit1.wav",volume,attenuation,fFlags,pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(sample,"weapons/knife_hit3.wav"))
{
emit_sound(id,channel,"SJBE/Phit1.wav",volume,attenuation,fFlags,pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(sample,"weapons/knife_hit4.wav"))
{
emit_sound(id,channel,"SJBE/Phit2.wav",volume,attenuation,fFlags,pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(sample,"weapons/knife_slash1.wav"))
{
emit_sound(id,channel,"SJBE/PPhit.wav",volume,attenuation,fFlags,pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(sample,"weapons/knife_slash2.wav"))
{
emit_sound(id,channel,"SJBE/PPhit.wav",volume,attenuation,fFlags,pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(sample,"weapons/knife_stab.wav"))
{
emit_sound(id,channel,"SJBE/machanie.wav",volume,attenuation,fFlags,pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
}

}
return FMRES_IGNORED;
}


Teraz nie dziala w ogole po uderzeniu nie odgrywa sie nic; p.

proszę o pomoc z gory dziekuje oraz pozdrawiam Albert.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych