Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Predator,Skoczek,Hidden,Cichy zabójca,Amerykanin,SpadochroniarzJest ich więcej niz w tytule teamtu Prosze o zrobienie tych klas ponieważ nie umie ich zrobić.
Temat rozp.
abc123
, 12.04.2012 16:22
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12.04.2012 16:22
Nie wiedziałem jak je zrobić więc proszę o pomoc.
Spadochroniarz:
-Ma 5 spadochronów
-Inteligencja:
-Zdrowie: 15
-Wytrzymałość: 5
-Kondycja: 20
-Bron : UMP45
Pancernik:
-Inteligencja: 0
-Zdrowie: 10
-Wytrzymałość: 15
-Kondycja: 45
-Bron : Uzi , Elites
-Posiada 100 pancerza
Deagle Sniper:
Inta:0
Hp:20
Wytrz:0
Kondycha:25
Opis:Dostaje specjalnego deagla z zoomem, he.
Talib:
-Inteligencja: 20
-Zdrowie: 25
-Wytrzymałość: 0
-Kondycja: 10
-Bron : Famas
-Wybucha po śmierci zaddając 30+ int obrażeń
Amerykanin:
Inta:0
Hp:30
Wytrz:5
Kondycha:45
Opis:Dostaje M4A1, HE, 5 Spadochranów
Cichy zabójca: (Premium)
Inta:0
Hp:50
Wytrz:5
Kondycha:40
Opis:Ma 35% Niewidzialność, 1/1 z noza PPM. 3skoki, deagle, usp w ct / glock w terro.
Hidden: (Prmeium)
Inta:0
Hp:50
Wytrz:10
Kondycha:65
Opis:Przy kucaku na nozu nie widać go. Dostaje AK I Awp, nie słychać jego kroków, 3skoki, ma 60% niewidzialności
Skoczek (Premium)
-Inteligencja: 0
-Zdrowie: 45
-Wytrzymałość: 0
-Kondycja: 20
-Bron : M4A1
-Posiada 5 skoków w powietrzu, auto BH,145 hp bazowe oraz 20 kondycji
Predator (Premium)
-Inteligencja: 0
-Zdrowie: 45
-Wytrzymałość: 10
-Kondycja: 20
-Bron : Famas, deagle + he
-Posida 60% niewidzialnosci
W razie pytań proszę pisać.
Spadochroniarz:
-Ma 5 spadochronów
-Inteligencja:
-Zdrowie: 15
-Wytrzymałość: 5
-Kondycja: 20
-Bron : UMP45
Pancernik:
-Inteligencja: 0
-Zdrowie: 10
-Wytrzymałość: 15
-Kondycja: 45
-Bron : Uzi , Elites
-Posiada 100 pancerza
Deagle Sniper:
Inta:0
Hp:20
Wytrz:0
Kondycha:25
Opis:Dostaje specjalnego deagla z zoomem, he.
Talib:
-Inteligencja: 20
-Zdrowie: 25
-Wytrzymałość: 0
-Kondycja: 10
-Bron : Famas
-Wybucha po śmierci zaddając 30+ int obrażeń
Amerykanin:
Inta:0
Hp:30
Wytrz:5
Kondycha:45
Opis:Dostaje M4A1, HE, 5 Spadochranów
Cichy zabójca: (Premium)
Inta:0
Hp:50
Wytrz:5
Kondycha:40
Opis:Ma 35% Niewidzialność, 1/1 z noza PPM. 3skoki, deagle, usp w ct / glock w terro.
Hidden: (Prmeium)
Inta:0
Hp:50
Wytrz:10
Kondycha:65
Opis:Przy kucaku na nozu nie widać go. Dostaje AK I Awp, nie słychać jego kroków, 3skoki, ma 60% niewidzialności
Skoczek (Premium)
-Inteligencja: 0
-Zdrowie: 45
-Wytrzymałość: 0
-Kondycja: 20
-Bron : M4A1
-Posiada 5 skoków w powietrzu, auto BH,145 hp bazowe oraz 20 kondycji
Predator (Premium)
-Inteligencja: 0
-Zdrowie: 45
-Wytrzymałość: 10
-Kondycja: 20
-Bron : Famas, deagle + he
-Posida 60% niewidzialnosci
W razie pytań proszę pisać.
#3
Napisano 12.04.2012 16:39
Robiłem inne klasy tak.
Ale nie wiem jak przez generator zrobić np:Taliba albo Hiddena i innych.
Jak bym wiedział bym robił
Ale nie wiem jak przez generator zrobić np:Taliba albo Hiddena i innych.
Jak bym wiedział bym robił
#4
Napisano 12.04.2012 16:58
A ten Deagle Snajper jest tutaj gdzieś na Forum
#5
Napisano 12.04.2012 17:41
Predator
Poprawione
Jest juz Premium
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Predator(Premium)";
new const opis[] = "Posiada 60%niewidzialnosci";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Predator(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 153);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
Poprawione
Jest juz Premium
Użytkownik PeTrO edytował ten post 12.04.2012 17:49
#6
Napisano 12.04.2012 17:45
Zła jest ta klasa nie ma nawet że jest premium ! brakuje duże żeczy !
#8
Napisano 12.04.2012 19:26
Działa działaTeraz już dobrze?
#9
Napisano 12.04.2012 19:33
Skoczek
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Skoczek(Premium)";
new const opis[] = "Posiada 5 skoków w powietrzu, auto BH,145 hp bazowe oraz 20 kondycji";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Skoczek(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}
#10
Napisano 12.04.2012 21:18
Następny +
#11
Napisano 14.04.2012 11:54
A reszte

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych