Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Predator,Skoczek,Hidden,Cichy zabójca,Amerykanin,SpadochroniarzJest ich więcej niz w tytule teamtu Prosze o zrobienie tych klas ponieważ nie umie ich zrobić.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 abc123

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:48
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.04.2012 16:22

Nie wiedziałem jak je zrobić więc proszę o pomoc.
Spadochroniarz:

-Ma 5 spadochronów
-Inteligencja:
-Zdrowie: 15
-Wytrzymałość: 5
-Kondycja: 20
-Bron : UMP45


Pancernik:
-Inteligencja: 0
-Zdrowie: 10
-Wytrzymałość: 15
-Kondycja: 45
-Bron : Uzi , Elites
-Posiada 100 pancerza


Deagle Sniper:

Inta:0
Hp:20
Wytrz:0
Kondycha:25

Opis:Dostaje specjalnego deagla z zoomem, he.


Talib:

-Inteligencja: 20
-Zdrowie: 25
-Wytrzymałość: 0
-Kondycja: 10
-Bron : Famas
-Wybucha po śmierci zaddając 30+ int obrażeń


Amerykanin:

Inta:0
Hp:30
Wytrz:5
Kondycha:45

Opis:Dostaje M4A1, HE, 5 Spadochranów


Cichy zabójca: (Premium)

Inta:0
Hp:50
Wytrz:5
Kondycha:40

Opis:Ma 35% Niewidzialność, 1/1 z noza PPM. 3skoki, deagle, usp w ct / glock w terro.


Hidden: (Prmeium)

Inta:0
Hp:50
Wytrz:10
Kondycha:65

Opis:Przy kucaku na nozu nie widać go. Dostaje AK I Awp, nie słychać jego kroków, 3skoki, ma 60% niewidzialności


Skoczek (Premium)

-Inteligencja: 0
-Zdrowie: 45
-Wytrzymałość: 0
-Kondycja: 20
-Bron : M4A1
-Posiada 5 skoków w powietrzu, auto BH,145 hp bazowe oraz 20 kondycji



Predator (Premium)

-Inteligencja: 0
-Zdrowie: 45
-Wytrzymałość: 10
-Kondycja: 20
-Bron : Famas, deagle + he
-Posida 60% niewidzialnosci


W razie pytań proszę pisać.

#2 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 233
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 12.04.2012 16:37

Użyj generatora klas
  • +
  • -
  • 0

#3 abc123

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:48
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.04.2012 16:39

Robiłem inne klasy tak.
Ale nie wiem jak przez generator zrobić np:Taliba albo Hiddena i innych.
Jak bym wiedział bym robił

#4 My name Patrick

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:łódź
Offline

Napisano 12.04.2012 16:58

A ten Deagle Snajper jest tutaj gdzieś na Forum
  • +
  • -
  • 0

#5 PeTrO

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.04.2012 17:41

Predator



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Predator(Premium)";
new const opis[] = "Posiada 60%niewidzialnosci";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Predator(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 153);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}



Poprawione

Jest juz Premium

Użytkownik PeTrO edytował ten post 12.04.2012 17:49

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#6 My name Patrick

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:łódź
Offline

Napisano 12.04.2012 17:45

Zła jest ta klasa nie ma nawet że jest premium ! brakuje duże żeczy !
  • +
  • -
  • 0

#7 PeTrO

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.04.2012 18:36

Teraz już dobrze?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#8 abc123

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:48
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.04.2012 19:26

Teraz już dobrze?

Działa działa

#9 PeTrO

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.04.2012 19:33

Skoczek


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Skoczek(Premium)";
new const opis[] = "Posiada 5 skoków w powietrzu, auto BH,145 hp bazowe oraz 20 kondycji";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Skoczek(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#10 abc123

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:48
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.04.2012 21:18

Następny +

#11 abc123

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:48
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.04.2012 11:54

A reszte :(




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych