A tak ?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Anus"
new const nazwa[] = "Zmieniacz";
new const opis[] = "Opis";
new const bronie = 1<<CSW_P228 | 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
new bool:MaKlase[33];
public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
MaKlase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
MaKlase[id] = false;
}
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !MaKlase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
give_item(id, "weapon_deagle");
if(cod_get_user_level(id) >= 10)
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
if(cod_get_user_level(id) >= 15)
cod_give_weapon(id, CSW_FAMAS);
if(cod_get_user_level(id) >= 20)
ZmienUbranie(id, 0);
if(cod_get_user_level(id)>= 35)
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
if(cod_get_user_level(id) >= 70)
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
if(cod_get_user_level(id) >= 210)
cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
case 2:cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Wybrałeś prefix 'codmod nowy', a podałeś kawałek kodu jakby wyglądał ze starego coda. Na pewno dobrze?