Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem BaseBuilder

problem help me darmowe piwo

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 raximus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 10.04.2012 10:13

Witam mam problem z BaseBuilder 6.5 by Tirant. Na początku rundy resp zombie jest zamykany z opóźnieniem i w między czasie połowa TT ucieka i w czasie gdy CT buduje sobie kampy wbijają na ich i pod koniec czasu budowy TT zabija CT i taka to zabawa. Próbowałem już ustawić mp_freeztime (czy jakoś tak) ale to nie pomaga bo TT normalnie sobie ucieka bez przytrzymania. Ma ktoś jakiś pomysł jak to rozwiązać?
@EDIT daje SMA moda w załącznikuZałączony plik  basebuilder65.sma   82,71 KB  15 Ilość pobrań
  basebuilder65.amxx

Użytkownik raximus edytował ten post 10.04.2012 10:29

  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 10.04.2012 10:17

może terrorystą (zombiakom) Ustawiaj speed na -1.0 co ich unieruchomi przez jakiś czas a potem przywróć do porzedniego stanu ;)
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 raximus

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 10.04.2012 10:26

I co mam tak siedzieć 24/7 i ustawiać ? ;] Nie za bardzo to widzę ew. zrobić taki plugin co by robił to automatycznie.
  • +
  • -
  • 0

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 10.04.2012 10:41

o plugin mi chodziło. :P

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

new const nazwa[]   = "Nazwa";

new Float:speed[33]

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "CheQ");
    
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
    register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}
public NowaRunda()
{
    set_task(60.0,"Start!") // tu dajesz czas po ilu się konczy budowanie
}
public Odrodzenie(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if(get_user_team(id) == 1)
    {
        speed[id] = get_user_maxspeed(id)
        set_user_maxspeed(id,-1.0)
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Start()
{
    new Players[32], playerCount;
    get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");
    for (new i=0; i<playerCount; i++)
    {
            set_user_maxspeed(Players[i],speed[i])
            speed[i] = 0.0;
    }
}

na szybko - nie sprawdzałem.
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#5 raximus

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 10.04.2012 12:00

Niestety u mnie na serwerze to nie działa. Może dlatego, że jest 6 klas zombie i każda ma inny speed?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych