@EDIT daje SMA moda w załączniku
basebuilder65.sma 82,71 KB 35 Ilość pobrań
basebuilder65.amxx
Użytkownik raximus edytował ten post 10.04.2012 10:29
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 10.04.2012 10:13
basebuilder65.sma 82,71 KB 35 Ilość pobrań
basebuilder65.amxx
Użytkownik raximus edytował ten post 10.04.2012 10:29
Napisano 10.04.2012 10:17
Napisano 10.04.2012 10:26
Napisano 10.04.2012 10:41
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Nazwa";
new Float:speed[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "CheQ");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}
public NowaRunda()
{
set_task(60.0,"Start!") // tu dajesz czas po ilu się konczy budowanie
}
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(id) == 1)
{
speed[id] = get_user_maxspeed(id)
set_user_maxspeed(id,-1.0)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Start()
{
new Players[32], playerCount;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
set_user_maxspeed(Players[i],speed[i])
speed[i] = 0.0;
}
}
Napisano 10.04.2012 12:00
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych