Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] 1/x na oślepienie

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Anty

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 10.04.2012 09:56

Witam,
tak jak w temacie jak zrobić dla klasy 1/x na oślepienie.
Np: 1/2 na oślepienie gracza
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#2 0x.

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 10.04.2012 10:01

powinno działać.
do plugin_init
    register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); 
g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");


na koniec;

public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_perk[idattacker] && random_num(1, 2) == 1)
Display_Fade(id, 1<<14, 1<<14 ,1<<16, 0, 255, 0, 230);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration );
write_short( holdtime );
write_short( fadetype );
write_byte ( red );
write_byte ( green );
write_byte ( blue );
write_byte ( alpha );
message_end();
}



#3 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 10.04.2012 10:07


/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "author"



new bool:ma_klase[33];



new const nazwa[] = "Klasa";

new const opis[] = "Opis";

new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 10;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 5;



new g_msg_screenfade;

public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");

}

public cod_class_enabled(id)

{

    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)

{

    ma_klase[id] = false;

}

public Damage(id)

{

    new attacker = get_user_attacker(id);

    

    if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)

        return PLUGIN_CONTINUE;

    

    if(ma_klase[attacker] && random(2) == 1)

        Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);

    

    return PLUGIN_CONTINUE;

}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)

{

    message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );

    write_short( duration );    // Duration of fadeout

    write_short( holdtime );    // Hold time of color

    write_short( fadetype );    // Fade type

    write_byte ( red );        // Red

    write_byte ( green );        // Green

    write_byte ( blue );        // Blue

    write_byte ( alpha );    // Alpha

    message_end();

}

 


  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#4 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 10.04.2012 10:14

DOBRA DZIAŁA TO OD KOLEGI WYŻEJ



MOŻNA ZAMKNĄĆ

Użytkownik Anty edytował ten post 10.04.2012 10:19

Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#5 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 10.04.2012 10:16


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <hamsandwich>

#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool: ma_klase[33];



new const nazwa[]   = "Polaczek";

new const opis[]	    = "Bronie:M4.Umiejetnosci:M4A1 1/12, 1/4 oslepienie";

new const bronie	    = (1<<CSW_M4A1);

new const zdrowie   = 10;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 15;

new const wytrzymalosc = 0;



new g_msg_screenfade ;

public plugin_init()

{

    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    

    register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");

    g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public Damage(id)

{

    new idattacker = get_user_attacker(id);

    

    if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))

        return PLUGIN_CONTINUE;

    

    if(ma_klase[idattacker] && random_num(1, 2) == 1)

        Display_Fade(id, 1<<14, 1<<14 ,1<<16, 0, 255, 0, 230);

    

    return PLUGIN_CONTINUE;

}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)

{

    message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );

    write_short( duration );

    write_short( holdtime );  

    write_short( fadetype );  

    write_byte ( red );	   

    write_byte ( green );     

    write_byte ( blue );  

    write_byte ( alpha );  

    message_end();

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

    if(!is_user_connected(idattacker))

        return HAM_IGNORED;

    

    if(!ma_klase[idattacker])

        return HAM_IGNORED;

    

    if(damagebits & DMG_BULLET)

    {

        new weapon = get_user_weapon(idattacker);

        

        if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,12) == 1)

            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

        

    }

    

    return HAM_IGNORED;

}


  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#6 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 10.04.2012 10:20

Można zamknąć
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#7 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 11.04.2012 21:56

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych