Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.04.2012 09:56
Witam,
tak jak w temacie jak zrobić dla klasy 1/x na oślepienie.
Np: 1/2 na oślepienie gracza
tak jak w temacie jak zrobić dla klasy 1/x na oślepienie.
Np: 1/2 na oślepienie gracza
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się
Pisz na pw dogadamy się

#2
Napisano 10.04.2012 10:01
powinno działać.
do plugin_init
na koniec;
do plugin_init
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
na koniec;
public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_perk[idattacker] && random_num(1, 2) == 1)
Display_Fade(id, 1<<14, 1<<14 ,1<<16, 0, 255, 0, 230);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration );
write_short( holdtime );
write_short( fadetype );
write_byte ( red );
write_byte ( green );
write_byte ( blue );
write_byte ( alpha );
message_end();
}
#3
Napisano 10.04.2012 10:07
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Klasa"; new const opis[] = "Opis"; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 5; new g_msg_screenfade; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public Damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[attacker] && random(2) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230); return PLUGIN_CONTINUE; } stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha) { message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id ); write_short( duration ); // Duration of fadeout write_short( holdtime ); // Hold time of color write_short( fadetype ); // Fade type write_byte ( red ); // Red write_byte ( green ); // Green write_byte ( blue ); // Blue write_byte ( alpha ); // Alpha message_end(); }
#4
Napisano 10.04.2012 10:14
DOBRA DZIAŁA TO OD KOLEGI WYŻEJ
MOŻNA ZAMKNĄĆ
MOŻNA ZAMKNĄĆ
Użytkownik Anty edytował ten post 10.04.2012 10:19
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się
Pisz na pw dogadamy się

#5
Napisano 10.04.2012 10:16
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool: ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Polaczek"; new const opis[] = "Bronie:M4.Umiejetnosci:M4A1 1/12, 1/4 oslepienie"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 15; new const wytrzymalosc = 0; new g_msg_screenfade ; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public Damage(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[idattacker] && random_num(1, 2) == 1) Display_Fade(id, 1<<14, 1<<14 ,1<<16, 0, 255, 0, 230); return PLUGIN_CONTINUE; } stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha) { message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id ); write_short( duration ); write_short( holdtime ); write_short( fadetype ); write_byte ( red ); write_byte ( green ); write_byte ( blue ); write_byte ( alpha ); message_end(); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,12) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
#6
Napisano 10.04.2012 10:20
Można zamknąć
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się
Pisz na pw dogadamy się

#7
Napisano 11.04.2012 21:56
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych