Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[forums.alliedmods.net] [Dev + CS:S] Teams Management Interface


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 530
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 10.04.2012 05:31

<p>

Teams Management Interface



v. 1.0.0

Foreword : I define Teams Management as the action of moving 1 or more players from one or both teams to another.

Features :
  • Centralize different Teams Management requests from different plugins.
  • Provides Natives to request a Teams Management. For exemple : to scramble the teams or to move someone to a team; or even to prevent/cancel the ones made by other plugins, by overriding them by another usual request, or a cancel request.
  • Provides Forwards to inform plugins when a Teams Management is accepted, canceled or executed.
  • --------------------
  • Only one "global" Teams Management can be executed at a time (global = affecting all or a lot of players).
  • Between the end of a round and the beginning of the following, that "global" Teams Management is executed, followed by any "singular" Teams Management (player going to team X).
  • During the time between Teams Management and Round Start, no damage except from bomb can be taken. This is to prevent people killing each other because the skin of a team won't represent the real one for that short moment.
Known bugs :
  • None.
CVars :
  • teamsmanagementinterfaceversion: Gives version -_-'
  • ----------
  • tmi_sound : Allow the interface to play a sound when teams are scrambled if the calling plugin doesn't. 0 = disabled, 1 = enabled. Def. 1.
  • ----------
  • tmi_fade : Allow the interface to fade-in players screens when teams are managed if the calling plugin doesn't. 0 = disabled, 1 = enabled. Def. 1.
  • tmi_fade_duration : Duration of the fade-in. Best values are around 250-1000. Def. 500.
  • ----------
  • tmi_delay : Time in seconds before round start when team will be scrambled. Default 0.1.
  • tmi_blockdmg : If damage is blocked between the moment people are changing teams and round start. 0=no, 1=yes (default).
Notes :
  • SDKHooks are required to compile.
  • Extract TeamsManagementInterface.zip in your server folder (sound/misc/ folder put aside, no folder should be created).
  • Since my .inc is heavily commented I won't paste it here.
--------------

Any suggestions/comments on the code or the plugin are welcomed and appreciated.

Changelog :
  • 1.0.0 Initial release. (10-04-2012)
Todo list :
  • None at the moment. You're free to suggest things ;).

Attached Files Dołączona grafika TeamsManagementInterface.zip (120.7 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych