Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie Klasy Bezlitosny Generał na Bezlitosny Major


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Lejpin

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:45
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 09.04.2012 23:19

Tak jak w nagłowku proszę o zmianę Bezlitosny Generał na Bezlitosny Major

+ Dodać do majora tak "

+3 rakiety
+1 Skoki


a tutaj Cod


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <engine>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Bezlitosny General[Klasa Super Premium]";
new const opis[] = "Wybucha po smierci zadajac 40(+intelgencja) obrazen";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 25;

new sprite_blast, sprite_white;

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Enson");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}

public plugin_precache()
{
    sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
    {
        ColorChat(id, GREY, "[%s] Chcesz kupic klase premium pisz na gg 5818301 badz na forum korytkocs.xaa.pl.", nazwa);
        return COD_STOP;
    }
    ColorChat(id, GREY, "[General]Klasa %s klasa stworzona dla korytkocs.xaa.pl.", nazwa);
    ma_klase[id] = true;
    return COD_CONTINUE;
}
    
public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

public Death()
{
    new id = read_data(2);
    if(ma_klase[id])
        Eksploduj(id);
}

public Eksploduj(id)
{
    new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
    entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
    iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
    iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
    iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
    
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();
    
    message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
    write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] );
    write_coord( iOrigin[2] );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] + 300 );
    write_coord( iOrigin[2] + 300 );
    write_short( sprite_white );
    write_byte( 0 ); // startframe
    write_byte( 0 ); // framerate
    write_byte( 10 ); // life
    write_byte( 10 ); // width
    write_byte( 255 ); // noise
    write_byte( 255 ); // r, g, b
    write_byte( 100 );// r, g, b
    write_byte( 100 ); // r, g, b
    write_byte( 128 ); // brightness
    write_byte( 8 ); // speed
    message_end();
    
    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);
    
    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {        
        new pid = entlist[i];
        
        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
            continue;
        cod_inflict_damage(id, pid, 40.0, 0.5);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
 

  • +
  • -
  • 0
"+" nigdy nie zawadzi




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych