Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

[ROZWIĄZANE] Klasa: Terrorysta

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 P@trYk^.^

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:299
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 09.04.2012 22:26

Mam na serwerze klase: Terrorysta ma 1/2 na pojawienie sie u wroga oraz bije z rakietki nieraz po 100. Chcialbym żeby miał sznase 1/15 na pojawienie sie u wroga oraz żeby miał ciągłe bicie z rakietek po 55, a jeśli będzie dawał w inteligencje to obrazenia będą rosnąć jak u wsparcia ogniowego.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <engine>
//rakiety
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
//koniec rakiety
new bool:ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}
new const nazwa[] = "Terrorysta";
new const opis[] = "Ma 1 rakiete oraz 1/2 szansy na pojawienie sie na poczatku rundy na respie wroga z przebraniem wroga";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "PYRDYS");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
//rakiety
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
//koniec rakiety
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
//rakiety
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
//koniec rakiety
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez Head Admina", nazwa);
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
  return;

if(!ma_klase[id])
  return;

if(random_num(1,4) == 1)
{
  new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);

  cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
  ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);

  cs_set_user_team(id, team);
}
ZmienUbranie(id, 0);
}
public ZmienUbranie(id, reset)
{
if (!is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;

if(reset)
  cs_reset_user_model(id);
else
{
  new num = random_num(0,3);
  cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
//rakiety
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
  client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
  poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
  ilosc_rakiet_gracza[id]--;
  new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

  entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
  entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

  new Ent = create_entity("info_target");

  entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
  entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

  vAngle[0] *= -1.0;

  entity_set_origin(Ent, Origin);
  entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

  entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
  entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
  entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

  VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
  entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
  new pid = entlist[i];

  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
  if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(ent);
  ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}
//koniec rakiety

Proszę abyście z załączniku mi dali codclass_terrorysta.sma oraz codclass_terrorysta.amxx

Użytkownik P@trYk^.^ edytował ten post 09.04.2012 22:27

  • +
  • -
  • 0

#2 SlajD.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.04.2012 22:41

Zmienilem opis ze ma 1/15 na zrespienie sie , i zmienilem to co chciales , kliknij nizej pobierz plugin i pobierze ci w wersji .amxx

Załączone pliki


Dołączona grafika

#3 P@trYk^.^

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:299
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 10.04.2012 08:54

Mógłbyś jeszcze poprawić mi tą klasę, chce aby też biła z duchów tak jak wsparcie bo także bije po 100+ niewiem czemu :/
Oto kod Klasy:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new const nazwa[] = "Umarly";
new const opis[] = "Posiada 2 duchy oraz Ak. i DGL.";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/ghost.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie Duchy!");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
  client_print(id, print_center, "Duchow mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
  poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
  ilosc_rakiet_gracza[id]--;
  new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
 
  entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
  entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

  new Ent = create_entity("info_target");

  entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
  entity_set_model(Ent, "models/ghost.mdl");

  vAngle[0] *= -1.0;

  entity_set_origin(Ent, Origin);
  entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

  entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
  entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
  entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

  VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
  entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{ 
  new pid = entlist[i];
 
  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
  if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(ent);
  ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}

  • +
  • -
  • 0

#4 SlajD.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.04.2012 10:33

3maj
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new const nazwa[] = "Umarly";
new const opis[] = "Posiada 2 duchy oraz Ak. i DGL.";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/ghost.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie Duchy!");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
  client_print(id, print_center, "Duchow mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
  poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
  ilosc_rakiet_gracza[id]--;
  new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
 
  entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
  entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

  new Ent = create_entity("info_target");

  entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
  entity_set_model(Ent, "models/ghost.mdl");

  vAngle[0] *= -1.0;

  entity_set_origin(Ent, Origin);
  entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

  entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
  entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
  entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

  VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
  entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{ 
  new pid = entlist[i];
 
  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 50.0, 0.5, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
  if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(ent);
  ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}

Dołączona grafika

#5 P@trYk^.^

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:299
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 10.04.2012 12:45

A mógłbyś jeszcze załączyć plik .amxx ?
  • +
  • -
  • 0

#6 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 10.04.2012 13:27

pod *.sma, naciśnij na "Pobierz plugin"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#7 P@trYk^.^

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:299
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 10.04.2012 13:39

Temat do zamknięcia. Dziękuję :P
  • +
  • -
  • 0

#8 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 10.04.2012 13:42

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych