Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o kilka klas


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 DraF

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:DraF
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 09.04.2012 18:45

Witam

Sorry za spam ale tamten temat może iść do kosza bo źle go napisałem

Za każdą działającą klasę leci plus


Predatorek (Premium)
inta 0
zdrowie 50
Wytrzymałość 0
Kondycja 8
Bronie hegranade usp m4a1 ak47 deagle
Opis
Mało widzialny na nożu 1/6 z ak47 i multijamp

Strzelec Alkaidy
inta 0
zdrowie 30
Wytrzymałość 20
Kondycja -10
Bronie flashbang i ak47
Opis
Brak

Navi
inta 10
zdrowie 0
Wytrzymałość 0
Kondycja 55
Bronie xm1014
Opis
Brak

Partyzant
inta 0
zdrowie 0
Wytrzymałość 0
Kondycja 0
Bronie deagle p90
Opis
Mniej widzialny

SWAT
inta 0
zdrowie 10
Wytrzymałość 10
Kondycja 0
Bronie flashbang i m4a1
Opis
Brak

Kapral
inta 0
zdrowie 0
Wytrzymałość 0
Kondycja 0
Bronie hegranade fleshbang mp5
Opis
Może stawiać swoje repliki, które odbijają obrażenia

Strzelec Zawodowy
inta 0
zdrowie -30
Wytrzymałość -20
Kondycja 20
Bronie galil famas
Opis
Brak

Blondynka
inta 0
zdrowie 20
Wytrzymałość 0
Kondycja 30
Bronie mp5 deagle
Opis
Posiada 2 miny i 1/4 z kosy (PPM)

Polak
inta 0
zdrowie 70
Wytrzymałość 0
Kondycja 40
Bronie deagle
Opis
Posiada 1/10 z Deagle

Zomo
inta 10
zdrowie 20
Wytrzymałość 30
Kondycja 70
Bronie deagle m4a1 hegranade
Opis
Posiada 1/6 z he i 1/4 z kosy (PPM)

#2 DraF

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:DraF
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 09.04.2012 20:55

Zrobi ktoś

#3 SlajD.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.04.2012 22:29

Masz od 1-4 klasy , zaraz dorobie kolejne

Dam ci osobno Kaprala bo do niego musisz modele i dzwieki wgrac :

Masz tu reszte klas :

Załączone pliki


Dołączona grafika

#4 DraF

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:DraF
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 09.04.2012 22:36

Przetestuje ale + leci

Polak Blondynka Predatorek Zomo i Kapral nie działają ;)

#5 DraF

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:DraF
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 10.04.2012 09:34

Napisze mi ktoś poprawne

#6 Kuba22

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:246
  • Lokalizacja:Jaworzno
Offline

Napisano 10.04.2012 09:48

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Kapral";
new const opis[] = "Moze stawiac swoje repliki, ktore odbijaja obrazenia";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new pcvar_ilosc_replik, pcvar_hp_replik;
new ilosc_kukiel[33];
new sprite_blast;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "info_target", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
pcvar_ilosc_replik = register_cvar("ilosc_replik", "3");
pcvar_hp_replik = register_cvar("hp_replik", "200");
}
public plugin_precache()
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
public cod_class_enabled(id)
{
Spawn(id);
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(ilosc_kukiel[id] < 2)
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales wszystkie repliki!");
return;
}
new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza);
VelocityByAim(id, 50, VBA);
VBA[2] = 0.0;
for(new i=0; i < 3; i++)
OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i];
if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0)
{
client_print(id, print_center, "Muszisz postawic replike dalej!");
return;
}
new model[55], Float:AngleKukly[3],
SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence);
SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly;
entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54);
entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly);
AngleKukly[0] = 0.0;
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla");
entity_set_model(ent, model);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_float(ent, EV_FL_health, get_pcvar_float(pcvar_hp_replik));
entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES);
entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0});
entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id);
ilosc_kukiel[id]--;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;
new classname[33];
entity_get_string(this, EV_SZ_classname, classname, 32);
if(!equal(classname, "Kukla"))
return HAM_IGNORED;
new owner = entity_get_int(this, EV_INT_iuser1);
if(get_user_team(owner) == get_user_team(idattacker))
return HAM_SUPERCEDE;
new bool:bez_obrazen = get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET
if(!bez_obrazen)
cod_inflict_damage(owner, idattacker, damage, 0.3, this, damagebits);
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector(this, EV_VEC_origin, fOrigin);
FVecIVec(fOrigin, iOrigin);
if(damage > entity_get_float(this, EV_FL_health))
{
if(!bez_obrazen)
{
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(this, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(owner) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(owner, pid, 70.0, 0.3, this, (1<<24));
}
}
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
}
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
ilosc_kukiel[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_replik);
public NowaRunda()
remove_entity_name("Kukla")




Tam masz taki cvar którym się zmienia ilość replik wygląda tak w SMA: pcvar_ilosc_replik = register_cvar("ilosc_replik", "3");
jak widać jest ustawione 3 ;P

Użytkownik Kuba22 edytował ten post 10.04.2012 09:49

  • +
  • -
  • 1

#7 DraF

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:DraF
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 10.04.2012 09:56

Thx testne go + leci

#8 PeTrO

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 10.04.2012 10:00

Jakich klas jeszcze potrzebujesz?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#9 DraF

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:DraF
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 10.04.2012 10:15

Blondynka ta Premium Zomo i Polak

#10 PeTrO

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 10.04.2012 10:29

Oto Polak


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Polak";
new const opis[] = "1/10 z Deagle";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 10) != 1 )
return HAM_IGNORED;
new weapon = get_user_weapon(idAtt);
if(weapon == CSW_DEAGLE)
{
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;

}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#11 DraF

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:DraF
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 10.04.2012 11:38

Łap + czekam na więcej

#12 DraF

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:DraF
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 10.04.2012 16:05

Czekam jeszcze na Blondynka Zomo i Predatorka

#13 DraF

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:DraF
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 11.04.2012 17:23

dokończy ktoś

Prosiłbym jeszcze o takie klasy

Szalony Kacap
inta 10
zdrowie 10
wytrzymałość 10
kondycja -25
bronie hegrenede m249 deagle
Opis
Posiada krowę - ma 1/3 szansy na zabicie z he

Golden Strzelec (Premium)
inteligencja - 10
Zdrowie - 70
Wytrzymałość 30
Kondycja 70
Bronie golden m4 golden deagle golden ak47 hegrenede
Opis
Posiada 30 dodatkowych dmg z każdej broni, 1/3 szansy na zabicie z HE i nie słychać jego kroków
Flaga G

Pustynny Człowiek
inteligencja - 10
Zdrowie - 30
Wytrzymałość 0
Kondycja 30
Bronie : AK47 , Glock
Opis :
Potrafi się wspinać Po Ścianach

Użytkownik DraF edytował ten post 11.04.2012 17:23


#14 Trikolo

    Miszczu

  • Zbanowany

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:348
  • GG:
  • Imię:Trikolo
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 11.04.2012 17:32

Masz :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
	  
new const nazwa[]   = "Blondynka";
new const opis[]	= "Posiada 2 miny i 1/4 z kosy (PPM)";
new const bronie	= (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
  
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Trikolo");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
  if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entMiny);
  entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_min_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
	  
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
  ilosc_min_gracza[id]--;
  new Float:origin[3];
  entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
  new ent = create_entity("info_target");
  entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
  entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
  entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
  entity_set_origin(ent, origin);
  entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  entity_set_model(ent, modelMiny);
  entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
  drop_to_floor(ent);
  set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_min_gracza[id] = 2;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
  new Float:fOrigin[3];
  entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
  new iOrigin[3];
  for(new i=0;i<3;i++)
   iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
  message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
  write_byte(TE_EXPLOSION);
  write_coord(iOrigin[0]);
  write_coord(iOrigin[1]);
  write_coord(iOrigin[2]);
  write_short(sprite_blast_miny);
  write_byte(32);
  write_byte(20);
  write_byte(0);
  message_end();
  new entlist[33];
  new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
  for (new i=0; i < numfound; i++)
  {
   new pid = entlist[i];
   if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
	continue;
   cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
  }
  remove_entity(ent);
}
}
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
  remove_entity(entMiny);
  entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
  cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
  SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
  return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 4;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

Użytkownik Trikolo edytował ten post 11.04.2012 17:33


#15 PeTrO

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.04.2012 17:38

Predatorek

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#16 Trikolo

    Miszczu

  • Zbanowany

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:348
  • GG:
  • Imię:Trikolo
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 11.04.2012 17:51

Zomo zaraz będzie

Użytkownik Trikolo edytował ten post 11.04.2012 17:52


#17 DraF

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:DraF
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 11.04.2012 18:16

Czekam jeszcze na 4 klasy

#18 PeTrO

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.04.2012 17:47

Szalony Kacap


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const nazwa[] = "Szalony Kacap";
new const opis[] = "Posiada krowe - ma 1/3 szansy na zabicie z he";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
return HAM_IGNORED;
new weapon = get_user_weapon(idAtt);
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;

}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#19 DraF

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:DraF
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 13.04.2012 13:39

Czekam na więcej




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych