Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Cod Nowy] Problem z klasa - klasa na 2'wie flagi


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Szofer

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:35
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.04.2012 16:05

Witam!,
Chciałbym zrobić klase na 2 flagi , czy to możliwe ?:)
Jeżeli tak to proszę mi w tej klasie zmienić .

Będzie ++ za udzielenie pomocy .

kod z klasy:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Komandos [PREMIUM]";
new const opis[] = "Posiada 1/1 zabicie z noza(PPM), na nozu jest troche nie widoczny. ";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 140;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
{
client_print(id, print_chat, "[Komandos [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;

return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
  • +
  • -
  • 0

Projektuję silniki , paczki , pluginy i wszystko co chcesz!

Napisz do mnie - dogadamy się!

------------------------------------------------------------------

Jeżeli jesteś zainteresowany to napisz mi na pw!

Pierw przedstaw swą oferte czego ode mnie oczekujesz ,następnie czekaj na odpowiedź!


#2 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 09.04.2012 16:09

podmien:

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
{
client_print(id, print_chat, "[Komandos [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}


na


public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Komandos [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}


chyba bedzie dobrze ; ))

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych