Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zapis ustawień w pluginie
#1
Napisano 09.04.2012 14:57
Mam pytanie. Ponieważ chciałbym zrobić, aby po wyborze broni w moim menu dostawał tę bron w nowej rundzie, jaką sobie wybrał.
Czyli wybrałem z menu ak47, to w następnej rundzie (jeżeli umarłem) dostaję tę samą broń.
#2
Napisano 09.04.2012 16:38
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Author"
new broni[33] // zmienna zawierajaca w sobie numer który nadamy broni
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /broni","menu")
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","Wskrzeszenie")// funkcja która dzięki bibliotece <hamsandwich> wykonuje sie po rozpoczeciu rundy
// Add your code here...
}
public menu(id)//funkcja tworzaca menu
{
new menuu = menu_create("Wybierz Broni","menu_h")
menu_additem(menuu,"Ak47")
menu_additem(menuu,"M4A1")
menu_display(id,menuu)
}
public menu_h(id,menuu,item)//funkcja przyjmujaca parametry wybrane przez gracza
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menuu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
give_item(id,"weapon_ak47") // ta funkcja daje broni gdybys niewiedział
broni[id] = 1 // nadanie numeru broni
}
case 1:
{
give_item(id,"weapon_m4a1")
broni[id] = 2
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Wskrzeszenie(id)
{
switch(broni[id])//po wkrzeszeniu plugin wyczyta z zmiennej broni numer broni która wybrał gracz
{
case 0://gdy gracz niewybrał broni pojawi mu sie menu
{
menu(id)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
case 1:// daje graczowi Ak47 gdy zmienna broni wynosi 1
{
give_item(id,"weapon_ak47")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
case 2:// daje graczowi M4A1 gdy zmienna broni wynosi 2
{
give_item(id,"weapon_m4a1")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#3
Napisano 09.04.2012 19:30
+ oczywiście poleciał.
#4
Napisano 12.04.2012 00:05
#5
Napisano 13.04.2012 23:08
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#6
Napisano 14.04.2012 23:18
tylko tak, chyba że jeszcze chcesz np. g_iGun[ id ] = CSW_/*tutaj CSW_ broni*/ i przy nowej rundzie po g_iGun[ id ] (czyli tak naprawdę CSW_ broni) sprawdzić nazwę oraz dać tą broń
No właśnie, to jak dokładnie to zrobić? W Biohazardzie jest fajnie, bo masz opcję jak weźmiesz broń to w następnych rundasz masz tą, co sobie wziąłeś. Nie umiem niestety wyciągnąć kodu z bio, bo go niezbyt rozumiem.
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 14.04.2012 23:20
#7
Napisano 15.04.2012 15:29
/* wybral bron np. usp */
g_iGun[ id ] = CSW_USP;
give_item( id, "weapon_usp" );
/* nowa runda, on chce dostac ta sama bron */
switch( g_iGun[ id ] )
{
case CSW_USP: give_item( id, "weapon_usp" );
case CSW_AWP: give_item( id, "weapon_awp" );
/* i tak dalej */
default: give_item( id, "weapon_knife" );
}lub krócej:
/* wybral bron np. usp */
g_iGun[ id ] = CSW_USP;
give_item( id, "weapon_usp" );
/* nowa runda, on chce dostac ta sama bron */
if( 0 < g_iGun[ id ] < 33 )
{
new sWeaponName[ 32 ];
get_weaponname( g_iGun[ id ], sWeaponName, sizeof ( sWeaponName ) - 1 );
give_item( id, sWeaponName );
}
/* wyzerowac wybrana bron lub po prostu usunac to zeby jej nie dostawal */
g_iGun[ id ] = 0;
spis CSW_/* Id of weapons in CS */ #define CSW_P228 1 #define CSW_SCOUT 3 #define CSW_HEGRENADE 4 #define CSW_XM1014 5 #define CSW_C4 6 #define CSW_MAC10 7 #define CSW_AUG 8 #define CSW_SMOKEGRENADE 9 #define CSW_ELITE 10 #define CSW_FIVESEVEN 11 #define CSW_UMP45 12 #define CSW_SG550 13 #define CSW_GALI 14 #define CSW_GALIL 14 #define CSW_FAMAS 15 #define CSW_USP 16 #define CSW_GLOCK18 17 #define CSW_AWP 18 #define CSW_MP5NAVY 19 #define CSW_M249 20 #define CSW_M3 21 #define CSW_M4A1 22 #define CSW_TMP 23 #define CSW_G3SG1 24 #define CSW_FLASHBANG 25 #define CSW_DEAGLE 26 #define CSW_SG552 27 #define CSW_AK47 28 #define CSW_KNIFE 29 #define CSW_P90 30 #define CSW_VEST 31 #define CSW_VESTHELM 32
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod












