Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

socket_open timeout


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 07.03.2009 15:43

pytanie czysto teoretyczne bo jeszcze nigdzie się z tym nie spotkałem.
ma ktoś pomysł jak w funkcji socket_open zrobić timeout'a ? W skrócie że ma próbować połączyć się tylko przez jakiś określony czas.

p.s.
w grę nie wchodzi edycja biblioteki sockets :P
p.p.s.
w 99% nie da się bo nawet edycja biblioteki za wiele nie da, więc tak tylko pytam ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 07.03.2009 16:21

Probujesz uzyc tego i laczy sie w nieskonczonosc?
  • +
  • -
  • 0

#3 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 07.03.2009 16:34

nie jest aż tak źle ;)
tylko czasem jak host padnie to ileś tych sekund jednak się łączy(logiczne przy słabym połączeniu) a wolałbym to raczej szybko załatwić(bo potrafi to serwer zlagować).
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych