Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie klasy na 1/2 z noża


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 08.04.2012 16:45

Proszę o zmianę w klasię Ninja z 1/1 z noża na 1/2 z noża.
Oto sma:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Ninja [PREMIUM]";
new const opis[] = "slabo widoczny ma zmniejszona grawitacje i 1/1 z kosy";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}

Dołączona grafika
Dołączona grafika

#2 Trikolo

    Miszczu

  • Zbanowany

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:348
  • GG:
  • Imię:Trikolo
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 08.04.2012 16:58




#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>



new const nazwa[]   = "Ninja [PREMIUM]";

new const opis[]    = "slabo widoczny ma zmniejszona grawitacje i 1/1 z kosy";

new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);

new const zdrowie   = 25;

new const kondycja  = 50;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 10;

new ma_klase[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

}

public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

{

  client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

  return COD_STOP;

}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);

ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)

{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)

{

if(ma_klase[id])

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

        if(!is_user_connected(idattacker))

                return HAM_IGNORED; 



        if(!ma_klase[idattacker])

                return HAM_IGNORED;



        if(damagebits & DMG_BULLET)

        {

                new weapon = get_user_weapon(idattacker);



                if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 

                        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



        }



        return HAM_IGNORED;

}






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych