Problem z kompilacją pluginu
Kamyk345D
08.04.2012
Witam, mam problem z kompilacją pluginu, przy kompilacji są takie błędy :
bb_exp.sma(102) : warning 217: loose indentation
bb_exp.sma(108) : warning 217: loose indentation
bb_exp.sma(266) : warning 217: loose indentation
bb_exp.sma(268) : warning 225: unreachable code
bb_exp.sma(268) : warning 217: loose indentation
bb_exp.sma(269) : error 014: invalid statement; not in switch
bb_exp.sma(269) : warning 215: expression has no effect
bb_exp.sma(269) : error 001: expected token: ";", but found ":"
bb_exp.sma(269) : error 029: invalid expression, assumed zero
bb_exp.sma(269) : fatal error 107: too many error messages on one line
Kawałek kodu z błędami :
Użytkownik Kamyk345D edytował ten post 08.04.2012 13:30
bb_exp.sma(102) : warning 217: loose indentation
bb_exp.sma(108) : warning 217: loose indentation
bb_exp.sma(266) : warning 217: loose indentation
bb_exp.sma(268) : warning 225: unreachable code
bb_exp.sma(268) : warning 217: loose indentation
bb_exp.sma(269) : error 014: invalid statement; not in switch
bb_exp.sma(269) : warning 215: expression has no effect
bb_exp.sma(269) : error 001: expected token: ";", but found ":"
bb_exp.sma(269) : error 029: invalid expression, assumed zero
bb_exp.sma(269) : fatal error 107: too many error messages on one line
Kawałek kodu z błędami :
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
{
269 linijka- case 1:{
format(formats,charsmax(formats),"Wieksze Dmg |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_dmg)*(dmg_level[id]+1),dmg_level[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 2:{
format(formats,charsmax(formats),"Wiecej Hp |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_hp)*(health[id]+1),health[id])
menu_additem(menu,formats)
}
Użytkownik Kamyk345D edytował ten post 08.04.2012 13:30
Kamyk345D
08.04.2012
Nie mogę dać całego kodu, byłbym wdzięczny jak byś wiedział o co tu chodzi, bo to na pewno jest mały problem, może nie ma tu gdzieś przecinka albo coś .

IndeS
08.04.2012
bb_exp.sma(102) : warning 217: loose indentation
bb_exp.sma(108) : warning 217: loose indentation
bb_exp.sma(266) : warning 217: loose indentation
loose indentation to jest zle formatowanie tzn. na przykład zamiast 2 tabulacji masz iles tam spacji. Ale nie wpływa to na kompilacje pluginu.
Z tym plugin sie kompiluje
pfkers
08.04.2012
przed case1: nie masz switcha
przykladowo
switch(item) to zalezy co masz moze to byc tez switch(rand) nie ma wiecje kodu to nie moge powiedziec wiecej
przykladowo
switch(item) to zalezy co masz moze to byc tez switch(rand) nie ma wiecje kodu to nie moge powiedziec wiecej
Kamyk345D
08.04.2012
public skille_menu(id){
new menu = menu_create("Skill menu","skille_menu_handle");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
{
case 1:{
format(formats,charsmax(formats),"Wieksze Dmg |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_dmg)*(dmg_level[id]+1),dmg_level[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 2:{
format(formats,charsmax(formats),"Wiecej Hp |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_hp)*(health[id]+1),health[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 3:
{
//format(formats,charsmax(formats),"Szybsze strzelanie [%d Exp] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(shot_time_level[id]+1),shot_time_level[id])
//menu_additem(menu,formats)
}
case 4:
{
format(formats,charsmax(formats),"Speed |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_speed)*(bieganie_level[id]+1),bieganie_level[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 5:
{
format(formats,charsmax(formats),"Niewidzialnosc |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_niewidka)*(widocznosc[id]+1),widocznosc[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 6:
{
//format(formats,charsmax(formats),"AutoBH [%d Exp] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(autobh[id]+1),autobh[id])
//menu_additem(menu,formats)
}
case 7:
{
format(formats,charsmax(formats),"Wiekszy Magazynek |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_wm)*(magazynek[id]+1),magazynek[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 8:
{
format(formats,charsmax(formats),"Trafienie Krytyczne |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_tk)*(krytyk[id]+1),krytyk[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 9:
{
format(formats,charsmax(formats),"Wampiryzm |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_w)*(wampiryzm[id]+1),wampiryzm[id])
menu_additem(menu,formats)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
skille_menu2(id){
new menu = menu_create("Skill menu","skille_menu_handle2");
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
item++;
switch(item){
case 1:{
format(formats,charsmax(formats),"Wieksze Dmg |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_dmg)*(dmg_level[id]+1),dmg_level[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 2:{
format(formats,charsmax(formats),"Wiecej Hp |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_hp)*(health[id]+1),health[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 3:
{
//format(formats,charsmax(formats),"Szybsze strzelanie [%d Exp] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(shot_time_level[id]+1),shot_time_level[id])
//menu_additem(menu,formats)
}
case 4:
{
format(formats,charsmax(formats),"Speed |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_speed)*(bieganie_level[id]+1),bieganie_level[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 5:
{
format(formats,charsmax(formats),"Niewidzialnosc |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_niewidka)*(widocznosc[id]+1),widocznosc[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 6:
{
//format(formats,charsmax(formats),"AutoBH [%d Exp] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(autobh[id]+1),autobh[id])
//menu_additem(menu,formats)
}
case 7:
{
format(formats,charsmax(formats),"Wiekszy Magazynek |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_wm)*(magazynek[id]+1),magazynek[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 8:
{
format(formats,charsmax(formats),"Trafienie Krytyczne |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_tk)*(krytyk[id]+1),krytyk[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 9:
{
format(formats,charsmax(formats),"Wampiryzm |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_w)*(wampiryzm[id]+1),wampiryzm[id])
menu_additem(menu,formats)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
U mnie jest równo, tylko tu jak wkleiłem to się rozjechało trochę .

Starczy tyle kodu ?
Użytkownik Kamyk345D edytował ten post 08.04.2012 13:42
pfkers
08.04.2012
zobacz to.. jak bd bledy to napisz jakie:
skille_menu(id){
new menu = menu_create("Skill menu","skille_menu_handle");
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
item++;
switch(item){
case 1:{
format(formats,charsmax(formats),"Wieksze Dmg |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_dmg)*(dmg_level[id]+1),dmg_level[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 2:{
format(formats,charsmax(formats),"Wiecej Hp |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_hp)*(health[id]+1),health[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 3:
{
//format(formats,charsmax(formats),"Szybsze strzelanie [%d Exp] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(shot_time_level[id]+1),shot_time_level[id])
//menu_additem(menu,formats)
}
case 4:
{
format(formats,charsmax(formats),"Speed |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_speed)*(bieganie_level[id]+1),bieganie_level[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 5:
{
format(formats,charsmax(formats),"Niewidzialnosc |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_niewidka)*(widocznosc[id]+1),widocznosc[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 6:
{
//format(formats,charsmax(formats),"AutoBH [%d Exp] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(autobh[id]+1),autobh[id])
//menu_additem(menu,formats)
}
case 7:
{
format(formats,charsmax(formats),"Wiekszy Magazynek |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_wm)*(magazynek[id]+1),magazynek[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 8:
{
format(formats,charsmax(formats),"Trafienie Krytyczne |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_tk)*(krytyk[id]+1),krytyk[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 9:
{
format(formats,charsmax(formats),"Wampiryzm |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_w)*(wampiryzm[id]+1),wampiryzm[id])
menu_additem(menu,formats)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
skille_menu2(id){
new menu = menu_create("Skill menu","skille_menu_handle2");
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
item++;
switch(item){
case 1:{
format(formats,charsmax(formats),"Wieksze Dmg |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_dmg)*(dmg_level[id]+1),dmg_level[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 2:{
format(formats,charsmax(formats),"Wiecej Hp |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_hp)*(health[id]+1),health[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 3:
{
//format(formats,charsmax(formats),"Szybsze strzelanie [%d Exp] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(shot_time_level[id]+1),shot_time_level[id])
//menu_additem(menu,formats)
}
case 4:
{
format(formats,charsmax(formats),"Speed |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_speed)*(bieganie_level[id]+1),bieganie_level[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 5:
{
format(formats,charsmax(formats),"Niewidzialnosc |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_niewidka)*(widocznosc[id]+1),widocznosc[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 6:
{
//format(formats,charsmax(formats),"AutoBH [%d Exp] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(autobh[id]+1),autobh[id])
//menu_additem(menu,formats)
}
case 7:
{
format(formats,charsmax(formats),"Wiekszy Magazynek |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_wm)*(magazynek[id]+1),magazynek[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 8:
{
format(formats,charsmax(formats),"Trafienie Krytyczne |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_tk)*(krytyk[id]+1),krytyk[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 9:
{
format(formats,charsmax(formats),"Wampiryzm |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_w)*(wampiryzm[id]+1),wampiryzm[id])
menu_additem(menu,formats)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Kamyk345D
08.04.2012
bb_exp.sma(102) : warning 217: loose indentation
bb_exp.sma(108) : warning 217: loose indentation
bb_exp.sma(265) : error 017: undefined symbol "item"
bb_exp.sma(269) : error 017: undefined symbol "item"
bb_exp.sma(269) : error 029: invalid expression, assumed zero
bb_exp.sma(269 -- 270) : error 022: must be lvalue (non-constant)
bb_exp.sma(269 -- 270) : fatal error 107: too many error messages on one line
Ten kawałek to linijki od 265-270 . Czyli to co dodałeś .
// Wcześniej już tego próbowałem .
bb_exp.sma(108) : warning 217: loose indentation
bb_exp.sma(265) : error 017: undefined symbol "item"
bb_exp.sma(269) : error 017: undefined symbol "item"
bb_exp.sma(269) : error 029: invalid expression, assumed zero
bb_exp.sma(269 -- 270) : error 022: must be lvalue (non-constant)
bb_exp.sma(269 -- 270) : fatal error 107: too many error messages on one line
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
item++;
switch(item){
Ten kawałek to linijki od 265-270 . Czyli to co dodałeś .
