Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilacją pluginu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kamyk345D

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:125
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kg
Offline

Napisano 08.04.2012 13:19

Witam, mam problem z kompilacją pluginu, przy kompilacji są takie błędy :

bb_exp.sma(102) : warning 217: loose indentation
bb_exp.sma(108) : warning 217: loose indentation
bb_exp.sma(266) : warning 217: loose indentation
bb_exp.sma(268) : warning 225: unreachable code
bb_exp.sma(268) : warning 217: loose indentation
bb_exp.sma(269) : error 014: invalid statement; not in switch
bb_exp.sma(269) : warning 215: expression has no effect
bb_exp.sma(269) : error 001: expected token: ";", but found ":"
bb_exp.sma(269) : error 029: invalid expression, assumed zero
bb_exp.sma(269) : fatal error 107: too many error messages on one line

Kawałek kodu z błędami :



menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
{
269 linijka- case 1:{
format(formats,charsmax(formats),"Wieksze Dmg |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_dmg)*(dmg_level[id]+1),dmg_level[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 2:{
format(formats,charsmax(formats),"Wiecej Hp |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_hp)*(health[id]+1),health[id])
menu_additem(menu,formats)
}


Użytkownik Kamyk345D edytował ten post 08.04.2012 13:30


#2 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 08.04.2012 13:25

najlepiej jakbys dal caly kod

#3 Kamyk345D

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:125
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kg
Offline

Napisano 08.04.2012 13:30

Nie mogę dać całego kodu, byłbym wdzięczny jak byś wiedział o co tu chodzi, bo to na pewno jest mały problem, może nie ma tu gdzieś przecinka albo coś . :)

#4 IndeS

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:574
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:NT
Offline

Napisano 08.04.2012 13:31

bb_exp.sma(102) : warning 217: loose indentation
bb_exp.sma(108) : warning 217: loose indentation
bb_exp.sma(266) : warning 217: loose indentation


loose indentation to jest zle formatowanie tzn. na przykład zamiast 2 tabulacji masz iles tam spacji. Ale nie wpływa to na kompilacje pluginu.
Z tym plugin sie kompiluje
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#5 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 08.04.2012 13:35

przed case1: nie masz switcha

przykladowo

switch(item) to zalezy co masz moze to byc tez switch(rand) nie ma wiecje kodu to nie moge powiedziec wiecej

#6 Kamyk345D

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:125
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kg
Offline

Napisano 08.04.2012 13:35

public skille_menu(id){
new menu = menu_create("Skill menu","skille_menu_handle");

menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
{
case 1:{
format(formats,charsmax(formats),"Wieksze Dmg |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_dmg)*(dmg_level[id]+1),dmg_level[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 2:{
format(formats,charsmax(formats),"Wiecej Hp |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_hp)*(health[id]+1),health[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 3:
{
//format(formats,charsmax(formats),"Szybsze strzelanie [%d Exp] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(shot_time_level[id]+1),shot_time_level[id])
//menu_additem(menu,formats)
}
case 4:
{
format(formats,charsmax(formats),"Speed |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_speed)*(bieganie_level[id]+1),bieganie_level[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 5:
{
format(formats,charsmax(formats),"Niewidzialnosc |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_niewidka)*(widocznosc[id]+1),widocznosc[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 6:
{
//format(formats,charsmax(formats),"AutoBH [%d Exp] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(autobh[id]+1),autobh[id])
//menu_additem(menu,formats)
}
case 7:
{
format(formats,charsmax(formats),"Wiekszy Magazynek |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_wm)*(magazynek[id]+1),magazynek[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 8:
{
format(formats,charsmax(formats),"Trafienie Krytyczne |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_tk)*(krytyk[id]+1),krytyk[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 9:
{
format(formats,charsmax(formats),"Wampiryzm |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_w)*(wampiryzm[id]+1),wampiryzm[id])
menu_additem(menu,formats)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
skille_menu2(id){
new menu = menu_create("Skill menu","skille_menu_handle2");

if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
item++;
switch(item){
case 1:{
format(formats,charsmax(formats),"Wieksze Dmg |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_dmg)*(dmg_level[id]+1),dmg_level[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 2:{
format(formats,charsmax(formats),"Wiecej Hp |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_hp)*(health[id]+1),health[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 3:
{
//format(formats,charsmax(formats),"Szybsze strzelanie [%d Exp] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(shot_time_level[id]+1),shot_time_level[id])
//menu_additem(menu,formats)
}
case 4:
{
format(formats,charsmax(formats),"Speed |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_speed)*(bieganie_level[id]+1),bieganie_level[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 5:
{
format(formats,charsmax(formats),"Niewidzialnosc |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_niewidka)*(widocznosc[id]+1),widocznosc[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 6:
{
//format(formats,charsmax(formats),"AutoBH [%d Exp] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(autobh[id]+1),autobh[id])
//menu_additem(menu,formats)
}
case 7:
{
format(formats,charsmax(formats),"Wiekszy Magazynek |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_wm)*(magazynek[id]+1),magazynek[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 8:
{
format(formats,charsmax(formats),"Trafienie Krytyczne |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_tk)*(krytyk[id]+1),krytyk[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 9:
{
format(formats,charsmax(formats),"Wampiryzm |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_w)*(wampiryzm[id]+1),wampiryzm[id])
menu_additem(menu,formats)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}


U mnie jest równo, tylko tu jak wkleiłem to się rozjechało trochę . :)
Starczy tyle kodu ?

Użytkownik Kamyk345D edytował ten post 08.04.2012 13:42


#7 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 08.04.2012 14:20

zobacz to.. jak bd bledy to napisz jakie:

skille_menu(id){
new menu = menu_create("Skill menu","skille_menu_handle");
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
item++;
switch(item){
case 1:{
format(formats,charsmax(formats),"Wieksze Dmg |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_dmg)*(dmg_level[id]+1),dmg_level[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 2:{
format(formats,charsmax(formats),"Wiecej Hp |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_hp)*(health[id]+1),health[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 3:
{
//format(formats,charsmax(formats),"Szybsze strzelanie [%d Exp] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(shot_time_level[id]+1),shot_time_level[id])
//menu_additem(menu,formats)
}
case 4:
{
format(formats,charsmax(formats),"Speed |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_speed)*(bieganie_level[id]+1),bieganie_level[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 5:
{
format(formats,charsmax(formats),"Niewidzialnosc |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_niewidka)*(widocznosc[id]+1),widocznosc[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 6:
{
//format(formats,charsmax(formats),"AutoBH [%d Exp] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(autobh[id]+1),autobh[id])
//menu_additem(menu,formats)
}
case 7:
{
format(formats,charsmax(formats),"Wiekszy Magazynek |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_wm)*(magazynek[id]+1),magazynek[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 8:
{
format(formats,charsmax(formats),"Trafienie Krytyczne |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_tk)*(krytyk[id]+1),krytyk[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 9:
{
format(formats,charsmax(formats),"Wampiryzm |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_w)*(wampiryzm[id]+1),wampiryzm[id])
menu_additem(menu,formats)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
skille_menu2(id){
new menu = menu_create("Skill menu","skille_menu_handle2");
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
item++;
switch(item){
case 1:{
format(formats,charsmax(formats),"Wieksze Dmg |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_dmg)*(dmg_level[id]+1),dmg_level[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 2:{
format(formats,charsmax(formats),"Wiecej Hp |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_hp)*(health[id]+1),health[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 3:
{
//format(formats,charsmax(formats),"Szybsze strzelanie [%d Exp] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(shot_time_level[id]+1),shot_time_level[id])
//menu_additem(menu,formats)
}
case 4:
{
format(formats,charsmax(formats),"Speed |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_speed)*(bieganie_level[id]+1),bieganie_level[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 5:
{
format(formats,charsmax(formats),"Niewidzialnosc |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_niewidka)*(widocznosc[id]+1),widocznosc[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 6:
{
//format(formats,charsmax(formats),"AutoBH [%d Exp] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(autobh[id]+1),autobh[id])
//menu_additem(menu,formats)
}
case 7:
{
format(formats,charsmax(formats),"Wiekszy Magazynek |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_wm)*(magazynek[id]+1),magazynek[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 8:
{
format(formats,charsmax(formats),"Trafienie Krytyczne |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_tk)*(krytyk[id]+1),krytyk[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 9:
{
format(formats,charsmax(formats),"Wampiryzm |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_w)*(wampiryzm[id]+1),wampiryzm[id])
menu_additem(menu,formats)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}


#8 Kamyk345D

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:125
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kg
Offline

Napisano 08.04.2012 15:02

bb_exp.sma(102) : warning 217: loose indentation
bb_exp.sma(108) : warning 217: loose indentation
bb_exp.sma(265) : error 017: undefined symbol "item"
bb_exp.sma(269) : error 017: undefined symbol "item"
bb_exp.sma(269) : error 029: invalid expression, assumed zero
bb_exp.sma(269 -- 270) : error 022: must be lvalue (non-constant)
bb_exp.sma(269 -- 270) : fatal error 107: too many error messages on one line




if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
item++;
switch(item){


Ten kawałek to linijki od 265-270 . Czyli to co dodałeś . :) // Wcześniej już tego próbowałem .

#9 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 08.04.2012 16:01

daj caly public z tym bo tak po kawalku to nie bd tego robil




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych