Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] 1/1 Problem

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Damianciu

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Irlandia
Offline

Napisano 08.04.2012 12:07

Otóz mam prblem jak robię klasę 1/1 z Scouta wyskakuje mi błąd nie bład tylko że mam 1/1 ze wszystkego co zrobić aby to uniknąć?


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
	  
new const nazwa[]   = "Wsparcie Snajpera";
new const opis[]	= "";
new const bronie	= (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 80;
new const kondycja  = 80;
new const inteligencja = 80;
new const wytrzymalosc = 80;
  
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
  client_print(id, print_chat, "[Wsparcie Snajpera] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 30;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
  return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}

Pomoż ktoś :D Jeszcze troszeczke jestem w tym zielony

Patrzyłęm na inne takie błędy lecz niczego nie znalazłem i używam Generatora Klas

Użytkownik Damianciu edytował ten post 08.04.2012 12:11

  • +
  • -
  • 0

#2 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 08.04.2012 12:13

tez sie nie znam ale moze w tym:

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}


Daj if'a na bron z ktorej chcesz 1/1

#3 Damianciu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Irlandia
Offline

Napisano 08.04.2012 12:14

Scouta :D a reszta normalnie
  • +
  • -
  • 0

#4 Flk

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 08.04.2012 12:26

klasa zrobiona w generatorze temu tak masz :)

chcesz o mogę ci zrobić klasę od nowa :)

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#5 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 08.04.2012 12:27

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Wsparcie Snajpera";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 80;
new const wytrzymalosc = 80;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[Wsparcie Snajpera] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 30;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
return HAM_IGNORED;
if(bronie == CSW_SCOUT)
{
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
}
return HAM_HANDLED;
}


nie wiem zobacz moze tak

#6 Damianciu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Irlandia
Offline

Napisano 08.04.2012 12:28

jak bys mógł to proszę o wzór do tego że normalna broń ma 1/1 a reszta normalnie

A tak jak klasa to Komando Foki
Kondycha 80 i reszta to samo
1/3 z M3
I reszta normalnie i gdy ma noz jest całkiem nie widoczna
  • +
  • -
  • 0

#7 Flk

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 08.04.2012 13:02

http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/ masz tutaj ładny poradnik :)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Komando Foki";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_M3);
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 80;
new const wytrzymalosc = 80;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_M3 && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#8 Damianciu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Irlandia
Offline

Napisano 10.04.2012 16:52

pfkers to nie dziala :( Arek:P + dla ciebie nie mogę zrobić klasy 1/1 ze Scouta potrójny skok 1/2 z kosy na flage m - własny poziom A


I Elitarnego snajpera 1/1 AWP i 1/2 Kosa potrojny skok flaga t - własny poziom H

Polecą Plusy :)

A tego poradnika nie rozumiem

Użytkownik Damianciu edytował ten post 10.04.2012 16:53

  • +
  • -
  • 0

#9 Flk

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 10.04.2012 17:43

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Elitarnego snajpera";
new const opis[] = "1/1 szansy na natychmiastowe zabicie z AWP, 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Elitarnego snajpera] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez flk");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Arek :P edytował ten post 10.04.2012 17:43

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#10 Damianciu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Irlandia
Offline

Napisano 11.04.2012 09:33

Pomoc udzielona dziękuję :)
  • +
  • -
  • 0

#11 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 11.04.2012 21:42

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych