Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z respawnem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 08.04.2012 11:23

Użyłem takiej funkcji
public respawn(id)
{
new gracz[32];

read_argv(1, gracz, 31);

new player = cmd_target(1, gracz, 31);

spawn(player);
spawn(player);

return PLUGIN_HANDLED;
}

i po respawnie nie mam celownika ;/ dlaczego

i druga sprawa jeżeli w poprzedniej rundzie użyłem respawnu to w aktualnej pisze mi, że jestem żywy, kiedy już padłem ;/
if(is_user_alive(id))
client_print(id,print_chat,"Musisz byc martwy");

  • +
  • -
  • 0

#2 Kamyk345D

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:125
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kg
Offline

Napisano 08.04.2012 15:17

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
public plugin_init() {
register_plugin("Respawn", "1.0", "Kilian");

register_clcmd("say /respawn", "respawn");
set_task(120.0, "task",.flags="b")
}
public respawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
if(cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_SPECTATOR)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
}
}
else client_print(id, print_chat, "Jestes wciaz zywy.");
}
public task(id)
{
client_print(id, print_chat, "Wpisz /respawn po smierci, aby sie odrodzic");
}


Plugin nie mój . :)

#3 ParadisO

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 08.04.2012 22:44

ale czy to coś zmienia ?

troszkę przerobiłem do moich potrzeb i działa prawidłowo dzięki
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych