/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Not4PlayMAX (Mega Premium)";
new const opis[] = "600hp bazowe + 1/10 M4A1 + 1/3 HE + 1/2 AWP ";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie = 500;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "ven~");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
client_print(id, print_chat, "[] Synek, nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
xxx[id][CSW_M4A1] = 10
xxx[id][CSW_HEGRENADE] = 3
xxx[id][CSW_AWP] = 2
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
xxx[id][CSW_M4A1] = 0
xxx[id][CSW_HEGRENADE] = 0
xxx[id][CSW_AWP] = 0
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (xxx[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,xxx[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;Co jest w tej klasie źle? Że się nie chce komplikować? Pomóżcie


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









