Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z klasa, nie komplikuje się :/help ;/

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 shoote

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:180
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 07.04.2012 14:30

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Not4PlayMAX (Mega Premium)";
new const opis[] = "600hp bazowe + 1/10 M4A1 + 1/3 HE + 1/2 AWP ";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie = 500;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
   
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "ven~");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
  client_print(id, print_chat, "[] Synek, nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
xxx[id][CSW_M4A1] = 10
xxx[id][CSW_HEGRENADE] = 3
xxx[id][CSW_AWP] = 2
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
xxx[id][CSW_M4A1] = 0
xxx[id][CSW_HEGRENADE] = 0
xxx[id][CSW_AWP] = 0
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		    if(!is_user_connected(idattacker))
						    return HAM_IGNORED;
		   
		    if(!ma_klase[idattacker])
						    return HAM_IGNORED;
		   
		    if(!(damagebits & (1<<1)))
						    return HAM_IGNORED;
		   
		    new hp_ofiary = get_user_health(this)
		    new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
		   
		    if (xxx[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
		    {
						    if (random_num(1,xxx[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
		    }
		    return HAM_IGNORED;


Co jest w tej klasie źle? Że się nie chce komplikować? Pomóżcie :D
Dołączona grafika

IP : 31.186.84.46:27082

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 07.04.2012 14:34

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Not4PlayMAX (Mega Premium)";
new const opis[] = "600hp bazowe + 1/10 M4A1 + 1/3 HE + 1/2 AWP ";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie = 500;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;

new bool:ma_klase[33];

new xxx[33][31]

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "ven~");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
    {
        client_print(id, print_chat, "[] Synek, nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
    xxx[id][CSW_M4A1] = 10
    xxx[id][CSW_HEGRENADE] = 3
    xxx[id][CSW_AWP] = 2
    return COD_STOP;
}
public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
    xxx[id][CSW_M4A1] = 0
    xxx[id][CSW_HEGRENADE] = 0
    xxx[id][CSW_AWP] = 0
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!(damagebits & (1<<1)))
        return HAM_IGNORED;
    
    new hp_ofiary = get_user_health(this)
    new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
    
    if (xxx[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
    {
        if (random_num(1,xxx[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
    }
    return HAM_IGNORED;
}

zmiennych nie dodałeś.
  • +
  • -
  • 1

#3 shoote

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:180
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 07.04.2012 15:00

Zmiennych czyli co? Jestem zielony :D Ucze się dopiero :P

tak żebym wiedział na przyszlosc o co chodzi :P

+sik dla Ciebie

Użytkownik shoote edytował ten post 07.04.2012 15:24

Dołączona grafika

IP : 31.186.84.46:27082

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 07.04.2012 16:12

new bool:ma_klase[33];

new xxx[33][31]

te co zmieniają wartości zależnie od pluginu i co się dzieje ;)
  • +
  • -
  • 1

#5 shoote

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:180
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 07.04.2012 21:12

Ok dzięki
Dołączona grafika

IP : 31.186.84.46:27082

#6 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 07.04.2012 21:20

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody > Call of Duty Mod > Problemy
do
Scripting AMXX > Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją


  • +
  • -
  • 0

#7 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 07.04.2012 21:21

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych