Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błąd komplikacji w klasie prośba o poprawę


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kołodziej

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 84
Zaawansowany

  • Postów:522
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 06.04.2012 22:47

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,8) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0
CoD Fast Exp 31.186.83.235:27056 Dołączona grafika

CoD 300 Lvl+West 89.231.6.12:27035 Dołączona grafika

#2 adamsa1

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 06.04.2012 22:54

Powiedz co ta klasa ma miec, zrobie nowa

#3 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 232
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 06.04.2012 22:57

Powiedz co ta klasa ma miec, zrobie nowa

Po kodzie można się domyśleć co ta klasa ma mieć pokaż co się wyskakuje podczas kompilacji
  • +
  • -
  • 1

#4 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 06.04.2012 22:59

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_M3 && damage > 20.0 && random_num(1,8) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}


powinno dzialac, miales:

if(weapon == CSW_BRON


a ma byc

if(weapon == CSW_M3

Użytkownik RPK. Macior edytował ten post 06.04.2012 22:59

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#5 Kołodziej

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 84
Zaawansowany

  • Postów:522
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 06.04.2012 23:12

dalej się nie komplikuje mogę dostać całość sma ?
  • +
  • -
  • 0
CoD Fast Exp 31.186.83.235:27056 Dołączona grafika

CoD 300 Lvl+West 89.231.6.12:27035 Dołączona grafika

#6 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 06.04.2012 23:41

boshe, dalem Ci gotowa funkcje, wystarczy podmienic

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#7 Kołodziej

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 84
Zaawansowany

  • Postów:522
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 06.04.2012 23:53

podmieniłem tak jak chciałeś i nadal są errory,
  • +
  • -
  • 0
CoD Fast Exp 31.186.83.235:27056 Dołączona grafika

CoD 300 Lvl+West 89.231.6.12:27035 Dołączona grafika

#8 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 06.04.2012 23:53

powinno dzialac

Załączone pliki


Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych