Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak zrobic wieksza kondycje na nozu.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 JohnOka

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.04.2012 20:03

Siemka.

Mam pytanie co trzeba dodac do kodu klasy aby zrobic wieksza kondycje (szybszy bieg) na nozu ? Widzialem na jednym serwerze klase ktora miala cos takiego. Szukalem na forum ale nie moglem nic takiego znaleźć. Bylbym wdzieczny jakby ktos podal krok po kroku.

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 06.04.2012 20:06

http://amxx.pl/topic...klasy-smieszne/

pokombinuj ..

Użytkownik RPK. Macior edytował ten post 06.04.2012 20:09

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#3 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 06.04.2012 20:49

CurWeapon myśle ze wiesz jak dodać ;)

w plugin_init()

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")

a CurWeapon będzie o tak wyglądał.


public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(ma_klase[id])
{
new Float:speed= 255.0 * cod_get_user_stamina(id,1,1,1,1);
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
speed*=1.5;
}
else
speed*=1.0

set_user_maxspeed(id,speed)
}
}

"Powinno" działać.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#4 JohnOka

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.04.2012 09:11

Wyskakuje blad :

codclass_soldat.sma(91) : error 088: number of arguments does not match definition

Linijka 91 : new Float:speed= 255.0 * cod_get_user_stamina(id,1,1,1,1);

Udalo mi sie skasowac ten blad powodem bylo zbyt duzo jedynek w nawiasie :) Tylko teraz sa takie problemy

1. Gracz ma predkosc na poczatku rundy kiedy jest zamrozenie po zamrozeniu speed jest normalny,
2. Kiedy gracz wezmie noz a pozniej m4 to dalej ma szybszy bieg.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych