Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[forums.alliedmods.net] tRealPing v0.0.2 (2012-04-01)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 31.03.2012 15:55

Description
This plugin modifies the scoreboard to display the real ping of clients.
It should be the same as the ping command and the netgraph would show.
These are usually higher than the original scoreboard ones - it might make players leave thinking they have a bad connection. Notify them accordingly if you start using this plugin.

Game Support
This plugin supports all games that use a "*_player_manager" for scoreboards.
Tested with CSS and TF2.

Requirements
This requires SDKHooks and smlib.

Configuration
Enable/Disable via sm_trealping_enable cvar.
To fine tune what will be shown in the scoreboard set sm_trealping_mode to one of the following:
  • 0 - GetClientLatency() More accurate than GetAvgLatency but jittering.
  • 1 - GetClientAvgLatency()
  • 2 - Netgraph This is using Client_GetFakePing() from smlib with goldsource set to false.
  • 3 - Scoreboard This is using Client_GetFakePing() from smlib with goldsource set to true.

More about Client_GetFakePing()

Returns the ping of a client like it is displayed in the scoreboard.
The weird calculation formula is taken from Valve's SDK hl2sdkgameserverutil.cpp: UTIL_GetPlayerConnectionInfo().
The Scoreboard uses the goldSource corrected Ping, the net_graph doesn't.

Credits to:
berni, for smlib.
McFlurry & Bacardi, for multimod hints.

Attached Files Dołączona grafika tRealPing.smx (13.0 KB) Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (tRealPing.sp - 2.8 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych