Przepraszam za double ale nie mogę edytować posta, dodam sma. w code.
Strzelec Weteran:#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Strzelec Weteran [VIP]";
new const opis[] = "Ma +4 obrazen z M4A1, 2 dodatkowe skoki w powietrzu i nie slychac jak biega";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Strzelec Weteran] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public ObrazeniaTMP(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 4.0, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
Szturmowiec Weteran:#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Szturmowiec Weteran [VIP]";
new const opis[] = "Ma +4 obrazen z AK47, 2 dodatkowe skoki w powietrzu i nie slychac jak biega";
new const bronie = 1<<CSW_AK47|1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Malinaaa");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaTMP");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Szturmowiec Weteran] Nie posiadasz VIP, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public cod_class_enabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
ma_klase[id] = false;
}
public ObrazeniaTMP(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 4.0, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
Nieuchwytny Żołnierz:Jeżeli mógłbym prosić to moglibyście dodać do tej klasy niewidzialność na nożu.#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Nieuchwytny Zolnierz [VIP]";
new const opis[] = "Ma +2 obrazen z MP5, dodatkowy skok w powietrzu.";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Malinaaa");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaTMP");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Nieuchwytny Zolnierz] Nie posiadasz VIP, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public ObrazeniaTMP(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVI && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 4.0, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}