Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poprawienie 3 klas, jestem w tym zielony. PŁACĘ 6 PLUSÓW


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 chakoya'

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 06.04.2012 17:22

Witam.
Mam COD'a, ale nie ogarniam w nim tworzenia klas.

Próbowałem kompilować i wyskakują błędy.
Mógłbym was prosić o pomoc?

Za każdą klase płacę 2 plusy, za wszystkie 6.

Dodaję paczkę, w paczce są 3 pliki .sma.

Z góry dziękuję.
Prosiłbym takżę o powiedzenie co robiłem źle albo coś.

Skan paczki:
https://www.virustot...sis/1333728671/

Paczka:
Załączony plik  klasy do poprawy.rar   2,97 KB  19 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

#2 chakoya'

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 06.04.2012 19:16

Przepraszam za double ale nie mogę edytować posta, dodam sma. w code.

Strzelec Weteran:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
	    
new const nazwa[]   = "Strzelec Weteran [VIP]";
new const opis[]    = "Ma +4 obrazen z M4A1, 2 dodatkowe skoki w powietrzu i nie slychac jak biega";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 45;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Strzelec Weteran] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public ObrazeniaTMP(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 4.0, 0.00, idinflictor, damagebits);
    
    return HAM_IGNORED;
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 2;

    return FMRES_IGNORED;
}

Szturmowiec Weteran:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Szturmowiec Weteran [VIP]";
new const opis[]    = "Ma +4 obrazen z AK47, 2 dodatkowe skoki w powietrzu i nie slychac jak biega";
new const bronie    = 1<<CSW_AK47|1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie   = 45;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Malinaaa");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaTMP");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Szturmowiec Weteran] Nie posiadasz VIP, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

public cod_class_enabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 1);
    ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 0);
    ma_klase[id] = false;
}

public ObrazeniaTMP(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 4.0, 0.00, idinflictor, damagebits);
    
    return HAM_IGNORED;
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 2;

    return FMRES_IGNORED;
}

Nieuchwytny Żołnierz:

Jeżeli mógłbym prosić to moglibyście dodać do tej klasy niewidzialność na nożu.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Nieuchwytny Zolnierz [VIP]";
new const opis[]    = "Ma +2 obrazen z MP5, dodatkowy skok w powietrzu.";
new const bronie    = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie   = 45;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Malinaaa");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaTMP");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Nieuchwytny Zolnierz] Nie posiadasz VIP, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

public ObrazeniaTMP(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVI && damagebits & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 4.0, 0.00, idinflictor, damagebits);
    
    return HAM_IGNORED;
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 1;

    return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych