Witam.
Mam COD'a, ale nie ogarniam w nim tworzenia klas.
Próbowałem kompilować i wyskakują błędy.
Mógłbym was prosić o pomoc?
Za każdą klase płacę 2 plusy, za wszystkie 6.
Dodaję paczkę, w paczce są 3 pliki .sma.
Z góry dziękuję.
Prosiłbym takżę o powiedzenie co robiłem źle albo coś.
Skan paczki:
https://www.virustot...sis/1333728671/
Paczka:
klasy do poprawy.rar 2,97 KB 19 Ilość pobrań
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Poprawienie 3 klas, jestem w tym zielony. PŁACĘ 6 PLUSÓW
Temat rozp.
chakoya'
, 06.04.2012 17:22
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 06.04.2012 17:22
#2
Napisano 06.04.2012 19:16
Przepraszam za double ale nie mogę edytować posta, dodam sma. w code.
Strzelec Weteran:
Szturmowiec Weteran:
Nieuchwytny Żołnierz:
Jeżeli mógłbym prosić to moglibyście dodać do tej klasy niewidzialność na nożu.
Strzelec Weteran:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "Strzelec Weteran [VIP]"; new const opis[] = "Ma +4 obrazen z M4A1, 2 dodatkowe skoki w powietrzu i nie slychac jak biega"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 45; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Strzelec Weteran] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public ObrazeniaTMP(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 4.0, 0.00, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; }
Szturmowiec Weteran:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Szturmowiec Weteran [VIP]"; new const opis[] = "Ma +4 obrazen z AK47, 2 dodatkowe skoki w powietrzu i nie slychac jak biega"; new const bronie = 1<<CSW_AK47|1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 45; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Malinaaa"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaTMP"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Szturmowiec Weteran] Nie posiadasz VIP, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public cod_class_enabled(id) { set_user_footsteps(id, 1); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); ma_klase[id] = false; } public ObrazeniaTMP(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 4.0, 0.00, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; }
Nieuchwytny Żołnierz:
Jeżeli mógłbym prosić to moglibyście dodać do tej klasy niewidzialność na nożu.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Nieuchwytny Zolnierz [VIP]"; new const opis[] = "Ma +2 obrazen z MP5, dodatkowy skok w powietrzu."; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 45; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Malinaaa"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaTMP"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Nieuchwytny Zolnierz] Nie posiadasz VIP, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public ObrazeniaTMP(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVI && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 4.0, 0.00, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych