Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Problem z kompilacja klasy

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 06.04.2012 15:55

Witam!

Wyskoczyły mi takie o to dwa dziwne błędy:
include/cstrike.inc(13) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
include/engine.inc(16) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
o co może chodzić? ;O
  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1987
Godlike

  • Postów:5535
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 06.04.2012 16:02

plugin sprawdza czy Wersja Amxxa jest odpowiednia (zapisana jako stała w któreś bibliotece). Myśle ze usunięcie tego "ifa" powinno załatwić sprawe. Pokaż sma klasy.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 06.04.2012 16:05




#include <cstrike>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <fun>

#include <colorchat>



new sprite;

new poprzednia_blyskawica[33];

new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";



new  cvar_ilosc_special;



new bool:ma_klase[33];

new ma_special[33];

new bool:special_uzyty[33];





new const nazwa[]   = "SWAT";

new const opis[]    = "Ma wszystkie granaty, deagla i tarcze. Special: Paralizator";

new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);

new const zdrowie   = 0;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 50;

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "Eustachy8");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

cvar_ilosc_special = register_cvar("special_ilosc", "2"); 

    register_clcmd("special", "class_special_used");

}



public plugin_precache()

{

sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");

precache_sound(gszSound);

}

public cod_class_enabled(id)

{

new ilosc_special = get_pcvar_num(cvar_ilosc_special);

ma_klase[id] = true;

ma_special[id] = ilosc_special;

special_uzyty[id] = false;

cod_set_user_shield(id, 1);

give_item(id, "weapon_hegrenade");

give_item(id, "weapon_flashbang");

give_item(id, "weapon_flashbang");

give_item(id, "weapon_smokegrenade");

}



public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;

ma_special[id] = 0;

special_uzyty[id] = false;

cod_set_user_shield(id, 0);

}

public Paralizator(id) 

{



if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;

new ofiara, body;

get_user_aiming(id, ofiara, body);



if(is_user_alive(ofiara)){

if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {

return PLUGIN_HANDLED;

}



if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {

client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");

return PLUGIN_HANDLED;

}

poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());



puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);

}

return PLUGIN_HANDLED;

}



stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )

write_byte( TE_BEAMENTS )

write_short( startEntity )        // start entity

write_short( endEntity )        // end entity

write_short( iSprite )            // model

write_byte( startFrame )        // starting frame

write_byte( frameRate )            // frame rate

write_byte( life )                // life

write_byte( width )                // line width

write_byte( noise )                // noise amplitude

write_byte( red )                // red

write_byte( green )                // green

write_byte( blue )                // blue

write_byte( alpha )                // brightness

write_byte( speed )                // scroll speed

message_end()

}

puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){

//Obrazenia

new ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");

cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);



remove_entity(ent);



//Piorun

Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);



//Dzwiek

emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

}

// SPECIAL 

public class_special_used(id)

{

if(!is_user_connected(id))

return;



if(!ma_klase[id])

return;



if(!ma_special[id])

{

ColorChat(id, GREEN, "Wykorzystales juz speciale.");

return;

}

ma_special[id] -= 1;

Paralizator(id) 

ShowAmmo(id);

}



public ResetHUD(id)

{

new ilosc_special = get_pcvar_num(cvar_ilosc_special);

ma_special[id] = ilosc_special;

special_uzyty[id] = false;

ShowAmmo(id);

}



ShowAmmo(id)

{ 

new ilosc_special = get_pcvar_num(cvar_ilosc_special);

    new ammo[51] 

    formatex(ammo, 50, "Liczba speciali: %i/%i",ma_special[id], ilosc_special)



    message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("StatusText"), {0,0,0}, id) 

    write_byte(0) 

    write_string(ammo) 

    message_end() 

}



// +special by Eustachy8


  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1987
Godlike

  • Postów:5535
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 06.04.2012 16:09

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new sprite;
new poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";
new  cvar_ilosc_special;
new bool:ma_klase[33];
new ma_special[33];
new bool:special_uzyty[33];

new const nazwa[]   = "SWAT";
new const opis[]    = "Ma wszystkie granaty, deagla i tarcze. Special: Paralizator";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Eustachy8");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
cvar_ilosc_special = register_cvar("special_ilosc", "2");
register_clcmd("special", "class_special_used");
}
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}
public cod_class_enabled(id)
{
new ilosc_special = get_pcvar_num(cvar_ilosc_special);
ma_klase[id] = true;
ma_special[id] = ilosc_special;
special_uzyty[id] = false;
cod_set_user_shield(id, 1);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ma_special[id] = 0;
special_uzyty[id] = false;
cod_set_user_shield(id, 0);
}
public Paralizator(id)
{

if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);

if(is_user_alive(ofiara)){
  if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
   return PLUGIN_HANDLED;
  }
 
  if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
   client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
   return PLUGIN_HANDLED;
  }
  poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
 
  puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity )	    // start entity
write_short( endEntity )	    // end entity
write_short( iSprite )		    // model
write_byte( startFrame )	    // starting frame
write_byte( frameRate )		    // frame rate
write_byte( life )			    // life
write_byte( width )			    // line width
write_byte( noise )			    // noise amplitude
write_byte( red )			    // red
write_byte( green )			    // green
write_byte( blue )			    // blue
write_byte( alpha )			    // brightness
write_byte( speed )			    // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);

remove_entity(ent);

//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);

//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
// SPECIAL
public class_special_used(id)
{
if(!is_user_connected(id))
  return;

if(!ma_klase[id])
  return;

if(!ma_special[id])
{
  ColorChat(id, GREEN, "Wykorzystales juz speciale.");
  return;
}
ma_special[id] -= 1;
Paralizator(id)
ShowAmmo(id);
}
public ResetHUD(id)
{
new ilosc_special = get_pcvar_num(cvar_ilosc_special);
ma_special[id] = ilosc_special;
special_uzyty[id] = false;
ShowAmmo(id);
}
ShowAmmo(id)
{
new ilosc_special = get_pcvar_num(cvar_ilosc_special);
new ammo[51]
formatex(ammo, 50, "Liczba speciali: %i/%i",ma_special[id], ilosc_special)
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("StatusText"), {0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(ammo)
message_end()
}

Wystarczyło zmienić kolejność bibliotek ;)
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#5 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 06.04.2012 16:25

taka głupota ;D ale człowiek uczy się na błędach, na przyszłość będę wiedział, dzięki za pomoc ;)

Do zamknięcia
  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1229
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 06.04.2012 17:15

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych