Wyskoczyły mi takie o to dwa dziwne błędy:
include/cstrike.inc(13) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM" include/engine.inc(16) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"o co może chodzić? ;O
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 06.04.2012 16:02
Napisano 06.04.2012 16:05
#include <cstrike> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <colorchat> new sprite; new poprzednia_blyskawica[33]; new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav"; new cvar_ilosc_special; new bool:ma_klase[33]; new ma_special[33]; new bool:special_uzyty[33]; new const nazwa[] = "SWAT"; new const opis[] = "Ma wszystkie granaty, deagla i tarcze. Special: Paralizator"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 50; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Eustachy8"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); cvar_ilosc_special = register_cvar("special_ilosc", "2"); register_clcmd("special", "class_special_used"); } public plugin_precache() { sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr"); precache_sound(gszSound); } public cod_class_enabled(id) { new ilosc_special = get_pcvar_num(cvar_ilosc_special); ma_klase[id] = true; ma_special[id] = ilosc_special; special_uzyty[id] = false; cod_set_user_shield(id, 1); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; ma_special[id] = 0; special_uzyty[id] = false; cod_set_user_shield(id, 0); } public Paralizator(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; new ofiara, body; get_user_aiming(id, ofiara, body); if(is_user_alive(ofiara)){ if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) { client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek."); return PLUGIN_HANDLED; } poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime()); puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5); } return PLUGIN_HANDLED; } stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) { message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY ) write_byte( TE_BEAMENTS ) write_short( startEntity ) // start entity write_short( endEntity ) // end entity write_short( iSprite ) // model write_byte( startFrame ) // starting frame write_byte( frameRate ) // frame rate write_byte( life ) // life write_byte( width ) // line width write_byte( noise ) // noise amplitude write_byte( red ) // red write_byte( green ) // green write_byte( blue ) // blue write_byte( alpha ) // brightness write_byte( speed ) // scroll speed message_end() } puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){ //Obrazenia new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica"); cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK); remove_entity(ent); //Piorun Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10); //Dzwiek emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } // SPECIAL public class_special_used(id) { if(!is_user_connected(id)) return; if(!ma_klase[id]) return; if(!ma_special[id]) { ColorChat(id, GREEN, "Wykorzystales juz speciale."); return; } ma_special[id] -= 1; Paralizator(id) ShowAmmo(id); } public ResetHUD(id) { new ilosc_special = get_pcvar_num(cvar_ilosc_special); ma_special[id] = ilosc_special; special_uzyty[id] = false; ShowAmmo(id); } ShowAmmo(id) { new ilosc_special = get_pcvar_num(cvar_ilosc_special); new ammo[51] formatex(ammo, 50, "Liczba speciali: %i/%i",ma_special[id], ilosc_special) message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("StatusText"), {0,0,0}, id) write_byte(0) write_string(ammo) message_end() } // +special by Eustachy8
Napisano 06.04.2012 16:09
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <colorchat> #include <cstrike> #include <engine> #include <hamsandwich> new sprite; new poprzednia_blyskawica[33]; new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav"; new cvar_ilosc_special; new bool:ma_klase[33]; new ma_special[33]; new bool:special_uzyty[33]; new const nazwa[] = "SWAT"; new const opis[] = "Ma wszystkie granaty, deagla i tarcze. Special: Paralizator"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 50; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Eustachy8"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); cvar_ilosc_special = register_cvar("special_ilosc", "2"); register_clcmd("special", "class_special_used"); } public plugin_precache() { sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr"); precache_sound(gszSound); } public cod_class_enabled(id) { new ilosc_special = get_pcvar_num(cvar_ilosc_special); ma_klase[id] = true; ma_special[id] = ilosc_special; special_uzyty[id] = false; cod_set_user_shield(id, 1); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; ma_special[id] = 0; special_uzyty[id] = false; cod_set_user_shield(id, 0); } public Paralizator(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; new ofiara, body; get_user_aiming(id, ofiara, body); if(is_user_alive(ofiara)){ if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) { client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek."); return PLUGIN_HANDLED; } poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime()); puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5); } return PLUGIN_HANDLED; } stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) { message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY ) write_byte( TE_BEAMENTS ) write_short( startEntity ) // start entity write_short( endEntity ) // end entity write_short( iSprite ) // model write_byte( startFrame ) // starting frame write_byte( frameRate ) // frame rate write_byte( life ) // life write_byte( width ) // line width write_byte( noise ) // noise amplitude write_byte( red ) // red write_byte( green ) // green write_byte( blue ) // blue write_byte( alpha ) // brightness write_byte( speed ) // scroll speed message_end() } puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){ //Obrazenia new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica"); cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK); remove_entity(ent); //Piorun Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10); //Dzwiek emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } // SPECIAL public class_special_used(id) { if(!is_user_connected(id)) return; if(!ma_klase[id]) return; if(!ma_special[id]) { ColorChat(id, GREEN, "Wykorzystales juz speciale."); return; } ma_special[id] -= 1; Paralizator(id) ShowAmmo(id); } public ResetHUD(id) { new ilosc_special = get_pcvar_num(cvar_ilosc_special); ma_special[id] = ilosc_special; special_uzyty[id] = false; ShowAmmo(id); } ShowAmmo(id) { new ilosc_special = get_pcvar_num(cvar_ilosc_special); new ammo[51] formatex(ammo, 50, "Liczba speciali: %i/%i",ma_special[id], ilosc_special) message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("StatusText"), {0,0,0}, id) write_byte(0) write_string(ammo) message_end() }
Napisano 06.04.2012 17:15
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych