Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bardzo Prosze o klase talib


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kosa :D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:197
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 06.04.2012 13:38

Witam Chciialbym bardzo prosic o klasę talib która ma 1/4 z dgl i zeby nie byla zbugowana ze ma tez 1/4 z glocka z glocka nie ma byc nic ma byc norm glock tylko 1/4 z dgl :D
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Zapraszam również do grania na moim serwerze . I zapraszam na Serwerownie OpenCS..pl

#2 Kosa :D

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:197
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 09.04.2012 20:40

Ref
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Zapraszam również do grania na moim serwerze . I zapraszam na Serwerownie OpenCS..pl

#3 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 09.04.2012 20:59

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "Nie ma";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
return HAM_IGNORED;

new weapon = get_user_weapon(idAtt);

if(weapon == CSW_DEAGLE)
{
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;

}
return PLUGIN_CONTINUE;

}


Sprawdz

#4 shoote

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:180
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 10.04.2012 17:30

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[]   = "Talib";
new const opis[]		= "130hp bazowe, 1/4 DGL";
new const bronie		= (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;

new ma_klase[33];
new oneonone[33][31]
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "shootet");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
				oneonone[id][CSW_DEAGLE] = 4
				ma_klase[id] = 1;
				return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
				ma_klase[id] = 0;
				oneonone[id][CSW_DEAGLE] = 0
				
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
				if(!is_user_connected(idattacker))
								return HAM_IGNORED;
		  
				if(!ma_klase[idattacker])
								return HAM_IGNORED;
		  
				if(!(damagebits & (1<<1)))
								return HAM_IGNORED;
		  
				new hp_ofiary = get_user_health(this)
				new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
		  
				if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
				{
								if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this,
float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
				}
		  
				return HAM_IGNORED;
}

Powinna dzialac:)

Czekam na +

Użytkownik shoote edytował ten post 10.04.2012 17:31

Dołączona grafika

IP : 31.186.84.46:27082

#5 Kosa :D

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:197
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 12.04.2012 07:08

A czy mógł by mi dodać do klasy shoote bunnyhopa daje +
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Zapraszam również do grania na moim serwerze . I zapraszam na Serwerownie OpenCS..pl




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych